Jaaa vart fn är solen...Femte dagen utan sol här...
I morgon ska det regna hela dagen. Väldigt uppiggande Lovas inget annat än grått och regn så långt prognosen visar. November är verkligen den tråkigaste månaden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa vart fn är solen...Femte dagen utan sol här...
Det har bara regnat hela tiden de senaste par dagarna här i StockholmI morgon ska det regna hela dagen. Väldigt uppiggande Lovas inget annat än grått och regn så långt prognosen visar. November är verkligen den tråkigaste månaden!
Jag är övertygad om att regnet var/är den vanliga snön som brukar lamslå Stockholm i november för att sedan försvinna till decemberDet har bara regnat hela tiden de senaste par dagarna här i Stockholm
Idag verkar det vara ett avbrott dock!
I form av dimma - sååklaart, så roligt ska vi inte ha det
Solen står ändå för lågt nu för att vi ska kunna bilda D-vitamin. ÅTerkom i mitten av majSol? Vad är det?
Ljusblå himmel? Ingen aning om hur det ser ut heller
Tillägg: D-vitamin - vad fan är det, vi överlever utan det bara fint ju
Så lampskärmen är klar
Visa bifogad fil 39737
Tack 36 timmar i skrivaren och 1 timme målning!Cool!
Samsittarpar?Min kollega kommer upp om ca tio minuter så gör vi strafftiden då. Har under tiden lyckats para ihop två samsittarpar så nu väntar jag bara på besked om de fungerar eller ej
Samsittarpar?
Äsch dåSolen står ändå för lågt nu för att vi ska kunna bilda D-vitamin. ÅTerkom i mitten av maj
Och februari.I morgon ska det regna hela dagen. Väldigt uppiggande Lovas inget annat än grått och regn så långt prognosen visar. November är verkligen den tråkigaste månaden!