Jag väcktes av 25-åringen för 38 minuter sedan och tyckte inte att det var lönt att somna om
Har därför legat i sängen och njutit av den utmärkta temperaturen
Har därför legat i sängen och njutit av den utmärkta temperaturen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du uppe redan!
Edit: själv ska jag ”starta dagen” som @hastflicka brukar säga med en (eller fler) koppar kaffe. Mörkt som tusan ute.
Någon stockholmare som har ett hum om hur lång tid det kan ta att åka taxi till KI från centralen (mer specifikt till berzelius väg 8)? Mvh lantis
Tack! Jag är inbjuden till någon innovationsdag där, och det är arrangörerna som bokat tågresan så jag kommer när jag kommer, utan speciellt dåligt samvete om jag skulle råka bli lite sen (annars hade jag bokat med mer marginal, pga ängslig). Nu ville jag mest ha en hum för sinnesfridens skull.Det beror på tidpunkt på dagen, men flyter det på så ca 10 minuter. Men jag skulle ändå räkna med det dubbla eller tredubbla för säkerhets skull.
normal trafik ca 10 min. anars vem vet, ca 30 min att gåNågon stockholmare som har ett hum om hur lång tid det kan ta att åka taxi till KI från centralen (mer specifikt till berzelius väg 8)? Mvh lantis
Kan ta buss nr 3 från centralen köp bara biljett i pressbyrån först.Någon stockholmare som har ett hum om hur lång tid det kan ta att åka taxi till KI från centralen (mer specifikt till berzelius väg 8)? Mvh lantis
Har de bra utbud på internationella författare?
Är inte alls intresserad av typ svenska deckare.
Går det kanske se utbudet nånstans? Får kolla runt lite till innan jag bestämmer mig.