Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bild Från kvällspromenaden
Hur länge har du läst japanska?Sitter och tittar på ett japanskt program och är nöjd med mig själv för jag förstår lite grann här och där!
2 månader snart. ca 60 timmarHur länge har du läst japanska?
Jättetrist!Har så svinigt ont idag att jag känner mig helt trött på livet. Kan inte ens sova pga att jag har så ont. Känns lite värdelöst. Att hjärtat bestämt sig för att slå dubbelslag lite titt som tätt pga idag att jag blir sjukt stressad av att ha ont gör inte saken bättre.
Hoppas att det inplanerade läkarbesöket på måndag ger något som kan hjälpa.
fan vad trist att du ska ontHar så svinigt ont idag att jag känner mig helt trött på livet. Kan inte ens sova pga att jag har så ont. Känns lite värdelöst. Att hjärtat bestämt sig för att slå dubbelslag lite titt som tätt pga idag att jag blir sjukt stressad av att ha ont gör inte saken bättre.
Hoppas att det inplanerade läkarbesöket på måndag ger något som kan hjälpa.
Jättetrist!
Var har du ont?
fan vad trist att du ska ont
Känner mig himla gnällig men, Jag har en vandrande smärta som går runt i hela kroppen. Men just nu så känns det som om någon skär med knivar i fotsulorna om jag står upp. Himla oskönt. Snedbelastar och har därmed ont i höft och rygg som känns när jag sitter och ligger. Imorgon gör det förhoppningsvis inte ont i fötterna. Det är värst faktiskt.
Tack för att du frågar.
Är du uppe redan!Krya @Tonto hoppas att du snart mår bättre och lycka till hos läkaren imorn (öhm idag) ❤