Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyssnar 50/50 engelska svenska, har storytel och är nöjdSitter och funderar. Är Storytel värt pengarna?
Jag lyssnar mycket på ljudböcker. Främst på engelska (tycker bättre om det av nån anledning).
Storytel är mest på svenska va?
Gillar inte audible sen de debiterade mig tre månader efter att jag sagt upp mitt konto..
Jag lyssnar 50/50 engelska svenska, har storytel och är nöjd
Har fått hjälpHar tyvärr inga tips. Hur akut är det?
Okej, vad bra att det löste sig. Säg till om du vill sälja dina marsvin Är min barndomsdröm att ha marsvinHar fått hjälp
Jag har liksom inget av värde kvar att sälja.
Förutom ett par guldörhängen som kanske är värda 100 spänn.
Jag kan ju inte ens skänka bort det jag har haha
Det har blivit så här pga tandläkarkostnader och annat.
Men från och med denna månad hoppas jag att jag ligger i fas igen, bara inget händer
Vad menas med nöjdförklara? När görs det?Jag var nöjd lite för tidigt Det var helt plötsligt en intagen som ville nöjdförklara sig och det medför givetvis lite arbete. Nu är dock det mesta klart och jag väntar med strafftiden till imorgon. (Det är dessutom en klurig strafftid så det är definitivt bäst om vi är två stycken som tittar på det.)
Vad menas med nöjdförklara? När görs det?
Åh - TACK för tipset !Kl 20 börjar en ny säsong av Arvinge Okänd
Nu har jag och alla djuren fått mat. Bara hästarna kvar sen.
Är böjd att hålla med... men har haft lite för mycket strul med Schenker för att hålla med helt...