Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALLT är bättre än DHL...….
Jag har packat väskan och gjort en liten matlåda och jobbar lite innan det är dags för att åka på ett knappt endagars långt äventyr i Skellefteå. Det känns lite sisådär att flyga inrikes, men det enda nattåget som skulle vara framme i tid på morgonen hade ett nästan 1,5 h långt byte kl. 4 på morgonen. Varför ska det vara så osmidigt med tåg?
PS. Frågan på slutet är retorisk och jag känner inte att den behöver en egen tråd.
Vinka till Norrland från mig!
För ett par månader sedan började jag virka en bebismössa till min kommande lillebror. Den är klar sedan några veckor tillbaka och efter det har jag virkat två olika bebisfiltar (ca 75-80cm kant till kant). Nu håller jag på att virka en elefant, vilket går sådär... just nu ser det bara ut som en rund boll och inte har jag rätt antal maskor heller
De andra tre grejerna gick i alla fall förvånansvärt bra, med tanke på att jag inte hållit i en virknål på typ 8 år, innan jag började med mössan
Men köp den då!
köpt en i silver för ett lite tag sedan, underbar pennaMen köp den då!
Har tyvärr inga tips. Hur akut är det?Nån som har ett tips på hur man får in 300 kr snabbt?
Har redan sålt datorn och annat.