Vad göra nu?

J

jojjo_blondin

Har anmält mej i god tid till tävlingen nästa helg, 12 april, anmälan gick ut 18 april. FIck en bekräftelse på att anmälan var mottagen 13. Kollade hästförteckning, starlist osv som kommit ut nu, men är inte med och jag vill väääldigt gärna inte stå som efteranmäld för att DOM har gjort någonting fel. Vad kan jag göra?

ring dom, säg hur det ligger till. För mig har detta uppstått mer än en gång. Man bara ringer, de leter rätt på ens anmälan, kollar postens stämpel eller nåt och om allt stämmer som du har sagt blir du i de flesta fall inplockad i klassen där någon har strukit sig eller får starta sist. Att starta sist är nog det som gäller i de flesta fallen(när jag ahr råkat ut för det så har jag alltid fått starta sist)

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 477
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 234
Senast: Hedinn
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 257
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar