Vad göra nu?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 767
J

jojjo_blondin

Har anmält mej i god tid till tävlingen nästa helg, 12 april, anmälan gick ut 18 april. FIck en bekräftelse på att anmälan var mottagen 13. Kollade hästförteckning, starlist osv som kommit ut nu, men är inte med och jag vill väääldigt gärna inte stå som efteranmäld för att DOM har gjort någonting fel. Vad kan jag göra?

ring dom, säg hur det ligger till. För mig har detta uppstått mer än en gång. Man bara ringer, de leter rätt på ens anmälan, kollar postens stämpel eller nåt och om allt stämmer som du har sagt blir du i de flesta fall inplockad i klassen där någon har strukit sig eller får starta sist. Att starta sist är nog det som gäller i de flesta fallen(när jag ahr råkat ut för det så har jag alltid fått starta sist)

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 14 15 16
Svar
316
· Visningar
8 772
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 880
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 861
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka