Vad göra när man fyller jämnt

Sonic76

Trådstartare
Ni på buke brukar ha massa koll på saker
Jag fyller ju jämnt i höst och skulle vilja fira det lite.
Att ha fest för vänner är ingen ide för det är aldrig nån som kommer.
Så funderar på att äta ute med dotra och bjuda med @astronaut bland annat.
Eller bo på hotell över helgen (fyller på en lördag)
Men nån som har lite bra tips.
Körkortet lär inte vara klart då så det måste vara nåbart med buss eller tåg.
Och inte alltför dyrt.
Har jag tur jobbar jag heltid då men allt beror på när allt är fixat med Höften mm.
Gillar alla sorters hotell men ska gärna gå att hyra ett lite finare rum för inte så många pengar (vet svenskan är inte korrekt, med flit)
Eller har ni några andra bra tips på saker, kan inte rida eller såna saker pga Höften, men promenera och så går bra :)

Jag fick en resa till Köpenhamn av sambon när jag fyllde 30, vi åkte fredag och sov över på ett fint hotell till lördag. Fredagen vandrade vi runt i stan och på lördagen var vi på Den Blå Planet.
Åkte tåg dit, gick in till stan och sedan tog vi buss ut till akvariet. Därifrån promenad till flygplatsen/tågstationen.

Måste du åka iväg på en helgdag, annars har ju flera av spa väldigt bra erbjudanden om man vill åka tidigt i veckan.

Jag var på The Reef i Fredrikshamn över en helg med en väninna för några veckor sedan. Kan verkligen rekommendera det, lättillgängligt med buss + färja från Göteborg för dig. Rummen är visserligen inte tjusiga, men Scandicstandard = absolut inget att klaga på. Suverän frukost och kvällsbuffén var också fin, men där kan man ju välja att gå ut på "stan" och äta också, hotellet ligger nära både färjeterminalen och gågatan. Vi badade inomhus och utomhus och hade det så härligt, shoppade lite och bara hängde. Underbar minisemester!

Kryssning är jag INTE med på :wtf: Toaletterna är sjukt vidriga..*ryser*

Sedan är det ju du som får bestämma lite. Ändå du som fyller jämnt. Jag är nöjd såvida det inte kostar multum :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
1 882
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 347
Senast: _Taggis_
·
Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 654
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama