Vad göra med höstlöv?

strawberrysylt

Trådstartare
Det är ju så fantastiskt fint ute nu med alla höstlöv i massa fina färger. Jag funderar på om man skulle kunna ta in det fantastiskt fina i hemmet också... t ex löv, kvistar osv... och det kan man ju naturligtvis, men jag behöver tips på vad man kan göra med dem!

Någon som har något bra tips? Sätta kvistar i vas, lägga på ett ljusfat eller vad?

//r

Sv: Vad göra med höstlöv?

Dörrkrans blir jättefint. Framförallt lönnen med sina stora löv i olika färger :)

Det var en bra idé! Grannarna har ju en krans kom jag på nu, den är jättefin! Tack för tipset, får väl passa på att göra en imorgon när pojkvännen är borta, som en överraskning =)

//r

Jag har stoppat en björkkvist, med gula blad, i en vas i fönstret :) Pynta matbordet och diverse ställen kan man ju också göra.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: elendril
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 624
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar