Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satt i sängen och inser att jag har granbarr på laptopen. Fattar inte hur det hamnat där. Men tänker att jag kanske fått m mig ngt från vardagsrummet där julgranen stått, trots städning. Sen fräser det mer barr. Vovvi hade tydligen en granstump med sig från skogen. Och slet vildsint bort den, ett barr i taget typ. Nu är det barr i hela sängen. :laugh:

Fyfan. Vaknade 08 av att telefonen ringde. Hade på ljudlöst men den vibrerade precis vid örat. Nu kan jag inte somna om :meh:

Sitter på jobbet med sjukt ont i magen. Fattar inte varför, för jag känner mig inte alls hungrig. Går det i te över snart så åker jag hem och lägger mig i soffan.

Sitter i köket i väntan på att åka och hämta hunden som ska bo här i helgen.
De tapetserar om hos mig, fick titta på första väggen som är klar.
Helt underbar, så lycklig 😍
IMG_20190301_093033_899.webp

Jag råkade lägga mig på soffan. Kommer fan inte upp... Vovvi ligger och snarkar mig i örat. Fotmaskinen står inom räckhåll. Så mysigt! Tänk att när sambon snarkar är det så irriterande. Men när hund/häst et gör det är det mysigt och gulligt. :laugh:
Nu tänker jag stänga ner jobbet för idag och chilla m Netflix!
Du kanske har berättat det tidigare, men jag undrar vad det är för magisk maskin som du har? Var finns den att köpa?

alazzi med trötta fötter

Den enda Stella jag kanner har inga tander, en hel massa mark med ett par stall som nog mest sitter i hop med hobal snoren och buntband, cirka 25-45 hastar och ett hus som ar oversvammat av 30-40 katter ... dar man inte kan ga in for det luktar sa vidrigt av katt pink och ogonen svider sa tararna rinner.
Just saying :angel:

Det kanske ar bullshit for dig ... men alla manniskor fungerar inte som du.
Stella tycker jag är ett fint namn. Lite udda och icke bibliskt.
Tänker framförallt på en ponny med det namnet. Hon var speciell :D

Magsjuk hela natten. Ingen höjdare att försöka jobba men jag kämpar på. Det är så krångligt att sjukskriva sig och förra gången jag sjukskrev mig från ett bemanningsjobb blev jag uppsagd så jag vill inte göra det om jag kan undvika det.

Seg start på dagen här. Hoppas att bilen är klar idag, att vara utan bil i en vecka har varit kämpigare än vad jag trodde att det kunde vara. :p Helt sjukt vad beroende man är egentligen :down:

Jaha. Jag bad kollegan ta några av mina områden på skolan i och med att min tid här dragits ner. Det tog en halvtimme sen var hon sjuk och gick hem. Så nu måste jag hinna både mina nya objekt och områdena på skolan. Från inget att göra till tokigt för mycket. Får väl se hur mycket jag hinner.

Har klivit upp och insett att jag mycket ungdomligt (?) drabbats av en acne-attack på ena sidan av hakan! På den nivån att det liksom bultar. Jag har aldrig problem med hyn annars. Måste varit för att jag igår konstaterade hur ung och fräsch Nicole Kidman såg ut. Well, ungdomsacnen kom som ett brev på posten. Det var inte riktigt vad jag hade i åtanke dock :p

Har klivit upp och insett att jag mycket ungdomligt (?) drabbats av en acne-attack på ena sidan av hakan! På den nivån att det liksom bultar. Jag har aldrig problem med hyn annars. Måste varit för att jag igår konstaterade hur ung och fräsch Nicole Kidman såg ut. Well, ungdomsacnen kom som ett brev på posten. Det var inte riktigt vad jag hade i åtanke dock :p
:rofl:

Alkohol-allergi 😁?!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka