Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade 3 av att bebis vaknade efter att ha sovit 3 timmar, nu har hon somnat om och jag skulle kunna sova. Om det inte var för att sambon snarkar, pratar i sömnen och vänder sig genom att slänga sig runt i sängen. Om 1.5 timme ska grabbarna upp till skolan också. Jippie..

Sitter på en parkeringsficka längs vägen och väntar på chefen som ska ha tillbaka kontorsnycklarna. Hungrig så till den grad att magen skriker. Kul liv.

På jobbet. Segt idag. Längtar efter imorgon då är jag tre dagars ledig och imorgon är det ridlektion. Blir nervös bara jag tänker på det:D
Hämtat ut mina Cavallo stövlar med. Så fina dock fick jag inte på mig dem över hela benet då mina tjocka vader stoppar upp. Funderar på om en skomakare kan lästa ut dem:confused:

sitter på skola och jobbar idag igen. Herregud vad barn skriker och klampar O_o Antar det blir värre när de är i flock?

Höll på att bryta ihop på tuben nyss. Fick tillslut nog, blev en tur tant och bad kidsen dämpa sig. Gav föräldrna en chans att säga till men när så ej skedde pallade jag inte längre utsätta mina trumhinnor för detta i det offentliga rummet.

Det är såååå fint väder ute att jag nästan grinar över att sitta inne och jobba.
Funderade på att flexa ut tidigt och ta ut hästen på ridtur, men med tanke på att jag dök upp på jobbet några timmar sent och egentligen inte är i skick att rida alls så bör jag nog fortsätta sitta här och titta längtansfullt ut genom fönstret istället :cry:

Har tagit paus i fönsterputsning eftersom jag ska strax till gymmet. Insåg hur tråkig fönsterputs är, speciellt när vissa fönster inte ska öppnas pga risken att de går sönder. Nu har vi sån lyx att få hyra denna gård på landet där vi får göra nästan vad vi vill så det finns inte ett chans att jag skulle gnälla över trasiga fönster :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka