Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger inte på plus hos vovvi idag, klippte klorna först. Sen saneringsbehov i duschen efter att vi varit ute och kladdat runt i geggan. Mutade in mig igen med en äcklig blandning av korv och kyckling.
Försöker jobba. Men prokrastinerar och småstädar, glor på youtube, kollar nyheterna om Trump och annan livsviktigt.

Måste varit väldigt tilldragande, på väg hem pratade fem okända människor med mig. En tjej gav mig till och med en kram och en snubbe kallade mig ”honey” :laugh:
Eller så är det våren.

En kvinna flörtade med mig på ett sammanträde häromdagen (oklart varför).
Och när jag parkerade igår så sa kvinnan som parkerade intill Hej! med ett stort leende.

Fattar inget. Så jag skyller på våren

Blir knäpp.
Fick ingen hjälp på akuten. Måste åka till en större akutmottagning för att få hjälp eller en kvällsöppen vårdcentral. Sa att då får det vänta till imorgon, för jag kan verkligen inte ikväll. Ssk var inte glad över det, men va fan - be en läkare glo på mitt jävla finger och skriva ut penicillin då! Det är verkligen inget konstigt. Om en läkare på vc kan göra det - hur kan inte en akutläkare göra det?
Prova en läkar-app?

Bara så ni vet är det ooootroligt synd om fröken bostoterrier här nu....

Jag vill sitta still och Effie vill leka allt få mat.

20190227_183716.webp

Kollar på Pride and prejudice (såklart originalversionen från 1995) och dricker vin.
Hahaha Mrs Bennet :rofl:
Och Colin Firth :d
Eftersom jag ändå är fet och förtappad äter jag mörk choklad med havssalt i större mängder och vinar. Skål!

Kollar på Pride and prejudice (såklart originalversionen från 1995) och dricker vin.
Hahaha Mrs Bennet :rofl:
Och Colin Firth :d
Eftersom jag ändå är fet och förtappad äter jag mörk choklad med havssalt i större mängder och vinar. Skål!

Jag ääälskar den! Ser den någon gång per år och tackar min lyckliga stjärna över att jag inte:
A. Är kvinna på den tiden.
B. Har Mrs Bennet som mamma. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka