Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag diskar och lagar palsternackspudding!

Gick upp 05.45, det brukar jag aldrig göra om jag inte ska iväg på nåt, men nu vill jag försöka kunna sova ruskigt tidigt på lör så :).

Gick o la mig kl 20 igår, läste lite o släckte lampan 20.20 :p Tog en stund o somna, men gick tätt bra. La mig 21 igår.

Idag tänkte jag bara jobba halvdag. Ska göra det viktigaste och sedan hem igen. Ikväll ska tiken paras. Hoppas det går snabbt och smidigt.

Är hemma och vabbar en fröken med 39 graders feber. Inatt sov vi hela 2,5 h så vi ser bägge ut som något som ramlat ur ett avsnitt av the walking dead.:meh:

Möte halv två men har fortfarande inte fått info om var vi ska vara. Dessutom ska jag till sjukgymnasten kl 14. Får bli ett intensivt möte..

Försöker koncentrera mig så att jag hinner läsa drygt 200 sidor engelsk text. Går trögt. Skulle behöva hinna igenom det till 15 idag.

Snickaren kom tidigare. Extremt trevlig och skön snubbe! Han tog lite mått och bara "okej vad vill du betala"? Jag var ju desperat så drog till med ngt. Han bara "okej vi halverar det" :rofl:
Nu ska han kolla virke och sånt och sen hoppas jag att han verkligen pallar göra detta då det är ett litet skitjobb

Fan chefen hade GLÖMT att vi skulle ha AW idag. Nu har jag noll på schemat. Tycker lite synd om mig själv. Måste ragga upp ngn aktivitet pga har i stort sett fastnat i soffan atm.

På väg till akuten för svullet finger pga ett sår. Har en arbetsplats med massor av läkare men ingen vågade skriva ut antibiotika ifall det skulle bli värre och behöva mer åtgärder :/ Mesar! :p Får bli akuten då vc inte har lediga tider idag eller imorgon och de läkarna på jobb som tittade på det sa att jag måste in omgående. Suck, har icke tid för detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka