Den syns inte! Nu blev jag ju nyfiken ju..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir knäpp på min mor. Min bror ska ha en dotter (till) och jag föreslog Stella som namn. Då vräker hon ur sig att Stella minsann är ett "white-trash-namn". Mina övriga förslag var Hedda, Blanka och Viola vilket också röstades ner med tillägget att "varför frågar de ens dig"?
Jag visste vad som fick upp mig på morgonen, jag visst vad som gav mig lång brinntid. Ändå tappade jag livsgnistan.
Att man brinner för något garanterar absolut inte att man inte tappar livsgnistan. Han påstår ju motsatsen och det är ju bullshit. Man behöver mer i sitt liv än bara något man brinner för.
Spela in det och sen spelar du upp när hon inte äter .VARFÖR smaskar folk så förbannat? Jag har sagt till men jag tror inte hon är medveten om hur mycket hon låter. Det är fan inte normalt!
Spela in det och sen spelar du upp när hon inte äter .
Hatar mig själv just nu.
Hundarna rök ihop - pga av mig. Så nu blir det veterinären med ett ev. skadat öga. VARFÖR gjorde jag det som jag vet inte funkar när det är löp?! totalt hjärnsläpp.
Grämer mig något så fruktansvärt, men tröstar mig med att de är världens bästa vänner när det inte är löp - och att detta är sista löpet innan kastrering."Shit happens" helt enkelt. Man kan inte alltid vara pa top och tanka pa allt. Hoppas det gar bra med ogat.
Grämer mig något så fruktansvärt, men tröstar mig med att de är världens bästa vänner när det inte är löp - och att detta är sista löpet innan kastrering.
Ögat klarade sig, men det blev något stygn under ögat.