Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag andades och det gick över.Då är vi två.
Vi får sitta här och andas en stund och hoppas det går över snart
Vilket nonsens. Han tycks då aldrig ha haft en depression.Klokheter från Olof Röhlander på en måndagsmorgon:
"Det handlar i huvudsak inte om att komma fram till målet, eller visionen, utan mer om vägen dit. Om att upptäcka, och återupptäcka, om något som aldrig blir färdigt. Och det kan vi alla hitta, eftersom livet har så mycket kvar att ge oss, och vi blir aldrig klara. Det gäller bara att finna det där. Frågan är: Vilken är din grej? Vad ger dig lång brinntid? Vad i ditt liv får dig upp på morgonen, igen och igen? När du funnit vad det är, så behöver du aldrig oroa dig för att förlora livsgnistan."
Har hon tänkt skura med tandborste?Nu sitter kollegan och säger att hon har för mycket att göra Hon har sex toaletter att städa fram till halv två
Har hon tänkt skura med tandborste?
Nej då. Det är inget nonsens bara för att det inte passar dig just nu. Han är en helt fantastisk och inspirerande föreläsare.Jag andades och det gick över.
Vilket nonsens. Han tycks då aldrig ha haft en depression.
Det finns massor jag skulle vilja göra. Det finns massor som är "min grej" men har man en depression så hjälps inte det.
Jag visste vad som fick upp mig på morgonen, jag visst vad som gav mig lång brinntid. Ändå tappade jag livsgnistan.Nej då. Det är inget nonsens bara för att det inte passar dig just nu. Han är en helt fantastisk och inspirerande föreläsare.
Gör studiebesök och kolla hur hon städa egentligenNu sitter kollegan och säger att hon har för mycket att göra Hon har sex toaletter att städa fram till halv två
Gör studiebesök och kolla hur hon städa egentligen