Pallar inte kassera min garderob och köpa fet-kläder!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartStått i köket och gråtit en stund med näsan mot en lurvig kattmage.
Det känns verkligen skit allting och imorgon är det måndag..
heart
Det kanske inte känns så just nu men det kommer bättre dagar Det ordnar sig på ett eller annat sätt.
Om man ska frilansa vad ska man ha för skatte sedel då? (det handlar om remote jobb som analys, kodning osv).
Jag har noll koll. Men jag gissar på att typ @athena_arabians vet?
(jag har inte blivit godkänd än men det finns en chans att företaget ber om en eftersom de sen förmedlar jobb till en).
Jag förstår varför du tapetserar, hua!Paus. Väntar på att spacklet ska torka. Ska släppa hundarna i trädgården en stund under tiden. Vet dock egentligen inte om jag orkar tapetsera mer...
Där står jag nu. Men en miljard fina och för små kläder i lådor och en vägran att köpa nytt. Älskar ju mina kläder!
Måste börja träna!
Jag är väldigt förtjust i goda saker. Vägrar utesluta det dock. Så här ska tränas!Måste typ svälta mig själv. Tyvärr älskar jag kolhydrater, flott och vin
Jag har ångest.
Helst egen F-skatt men det finns firmor som hjälper frilansare med sådant, min kompis använde en sådan för några mindre jobb förut.
Blir knäpp på min mor. Min bror ska ha en dotter (till) och jag föreslog Stella som namn. Då vräker hon ur sig att Stella minsann är ett "white-trash-namn". Mina övriga förslag var Hedda, Blanka och Viola vilket också röstades ner med tillägget att "varför frågar de ens dig"?