Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kanske har berättat det tidigare, men jag undrar vad det är för magisk maskin som du har? Var finns den att köpa?

alazzi med trötta fötter

Jag fick den. Så vet inte var man köper. Men den är från Andersson. Den värmer och masserar. Heeelt underbar för att stressa ner!
Ser ut så här:
7279909D-8F4B-4B22-8822-06CA22E4D460.webp

Fredag morgon och mycket att gora i dag sa det ar val dags att starta dagen. snart.:p

FREDAG :banana: !!! Ikväll tror jag att det blir tacos. Picklade avokados (ja, faktiskt!) igår som blev jättegoda, och tänkte att de skulle kunna bli ett perfekt tillbehör till mexikansk mat/tacos. Recept, om någon känner sig lite äventyrlig:
https://www.delish.com/cooking/recipe-ideas/recipes/a54123/avocado-pickles-recipe/

Mycket smak av färsk koriander, vitlök och chili :) !

Visst ja! Hur har jag kunnat glomma hur gott "pickled avocado" ar? Kanske dags att pickla den som precis borjar bli lagom mogen i min fruktskal?

Stella tycker jag är ett fint namn. Lite udda och icke bibliskt.
Tänker framförallt på en ponny med det namnet. Hon var speciell :D

Jag var mycket fortjust i namnet Stella ... tills ...:cautious:

Äsch. Det är 40 minuter kvar på tvättmaskinen och jag slutar nu. Frågan är om tvätten kan ligga över helgen.. Jag kan ju inte sitta här och glo i 40 minuter.
Tvätten får ligga över helgen. Får väl tvätta om det om det luktar pecka.

Det är farligt att släppa mig lös och låta mig bestämma när jag shoppar :cautious: Då är det ju bara min "kontroll" som finns kvar :nailbiting::cautious:

Tvättmaskinen kaputt. Köksfläkten kaputt. Torktumlaren kaputt. Vad mer ska gå sönder för oss den här veckan?

Experimenterar med lösnaglar som kan lätt tas bort med vatten. Det kan behövas med tanke på hur ovan jag är med naglar som når över hudkanten :rofl: valde nog lite fel storlekar till några naglar dessutom ... tur att jag bestämde mig för att prova bara med vänsterhanden :rofl:

Experimenterar med lösnaglar som kan lätt tas bort med vatten. Det kan behövas med tanke på hur ovan jag är med naglar som når över hudkanten :rofl: valde nog lite fel storlekar till några naglar dessutom ... tur att jag bestämde mig för att prova bara med vänsterhanden :rofl:
Jag sträckte ut handen mot katten så att hon fick lukta - hon svarade med att hulka och göra en kräkgrimas :cautious::cautious::cautious:
Hon hade inget emot att bli kliad med dem minsann :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka