Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behöver ju kanske inte vara en dyr pryl? Det kan kanske vara en idé att laga någon god mat (eller baka något) som han tycker riktigt mycket om? Då behöver det ju inte bli superdyrt, men borde vara väldigt uppskattat ändå !Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.
Det är sant, han uppskattar vad det än är kan tilläggas.Det behöver ju kanske inte vara en dyr pryl? Det kan kanske vara en idé att laga någon god mat (eller baka något) som han tycker riktigt mycket om? Då behöver det ju inte bli superdyrt, men borde vara väldigt uppskattat ändå !
Maginfluensa får jag aldrig eftersom jag troligen är immun men kass mage har jag ju haft.Är fortfarande kass i magen. @tanten @Diabetikern hur gör ni när ni har magflunsa?
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Biltema nu för att köpa olja till Volvon så vi kan ut o sladda sen!Ute och åker med S6an. Passar på när det toksnöar och är kallt för en gång skull. Pudersnö, oplogat/inte uppkört och quattro
Har du redan varit hos tandläkare ?Jag har varit ute och galopperat i snön. Kul när ponny bjuder framåt själv.
Sen har jag fått en prognos på vad min trasiga tand kommer att kosta att laga. Det lär gå på minst 10000. Klarar jag mig med det så har jag tur.
Nej, men jag känner en tandsköterska. Hon har tittat. Och eftersom hon jobbar med tänder hela dagarna har hon koll på både åtgärd och kostnad.Har du redan varit hos tandläkare ?
Nog för att tandvård är dyrt, men vad exakt är det som skulle gå på 10 000 kr eller mer?Nej, men jag känner en tandsköterska. Hon har tittat. Och eftersom hon jobbar med tänder hela dagarna har hon koll på både åtgärd och kostnad.
Fy fan är det försvarsbart eller du tänker dra ut istället?Sen har jag fått en prognos på vad min trasiga tand kommer att kosta att laga. Det lär gå på minst 10000. Klarar jag mig med det så har jag tur.