Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han låter som ett bra kap.Yass! Nybehandlad och nymatad!.. Galet skönt att kunna andas igen!
Så jävla lyckligt lottad som har den bästa kiron jag haft 24/7 här hemma. God lammbog har han lagat med!
Det kan nog gå. Min tandläkare har skruvat fast någon slags form (känns det som i alla fall) runt tanden och sedan lyckats mer mindre tillverka en ny tand.Jag ska aldrig mer äta segt godis.
Och så funderar jag på hur sjutton de ska kunna laga den där tanden. Typ allt ner till roten är borta utom en kant på utsidan.
Ja, jag har fått tänder lagade så förr, men det finns knappt något kvar att sätta någon form mot. Så jag vet inte hur de ska göra i det här läget.Det kan nog gå. Min tandläkare har skruvat fast någon slags form (känns det som i alla fall) runt tanden och sedan lyckats mer mindre tillverka en ny tand.
Jag tror inte att det spelar så stor roll vad du tuggar på. Börjar tänderna bli sköra så går de helt enkelt sönder i vilket fall som helst.
Du verkar ha ett så roligt jobb, låter väl inte jättenajs med just ridtur i regn men bortsett från det så låter det hur roligt som helst.Regn regn regn.... en familj på 5 är inbokade att rida nu på morgonen... tror ni dom avbokar?
Ska nog skicka ett mess till chefen om 10 min och fråga... kanske får jag en ledig morgon i så fall. Supernajs mysväder!
Sätt en skål under om du är orolig för att det ska börja läcka mer?Ätit moules frites på franska brasseriet. Nu hemma och inspekterat det läckande röret. MEEEEN snart blir det rörbyte. Måndag it is! Kan knappt vänta. Min psykiska hälsa är nära 0 pga rör-paranoia
Du verkar ha ett så roligt jobb, låter väl inte jättenajs med just ridtur i regn men bortsett från det så låter det hur roligt som helst.
Sätt en skål under om du är orolig för att det ska börja läcka mer?
Ser underbart utDet är superroligt när man har ett superbra team, som vi har nu
Pissregn är dock mindre kul men med bra kollegor samt såå coola hästar (utan att vara "ridskole-döda") gör allt enklare
(Fotot inte från idag dock haha)
Visa bifogad fil 24516