Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett "tack" ska man väl alltid kosta på sig, men i övrigt tror jag att man ska bli rätt nöjd om man bara får någon att hämta en möbel som man vill bli av med..... Tyvärr.Sista gången jag skänker bort något!
Fick inte ens ett tack, för en tv-bänk i mycket bra skick som kostar 1300:- på IKEA
Jag minns ju inte exakt vad hon sa men skadan är så omfattande att man behöver sätta in stift/pelare som ett implantat kan fästas på. Typ så uppfattade jag det.Nog för att tandvård är dyrt, men vad exakt är det som skulle gå på 10 000 kr eller mer?
Jag måste tänka på saken. Det är en tand som sitter ganska långt fram som är skadad. Jag kan tugga även utan den. Men det blir en glipa i leendet om tanden dras.Fy fan är det försvarsbart eller du tänker dra ut istället?
Sista gången jag skänker bort något!
Fick inte ens ett tack, för en tv-bänk i mycket bra skick som kostar 1300:- på IKEA
Jag tycker inte att du ska ta ut något i förskott förrän du har besökt minst en tandläkare och fått kostnadsförslag.Jag minns ju inte exakt vad hon sa men skadan är så omfattande att man behöver sätta in stift/pelare som ett implantat kan fästas på. Typ så uppfattade jag det.
http://hagsatratandlakarna.se/behandlingar/pelare-stifttand/
Jag måste tänka på saken. Det är en tand som sitter ganska långt fram som är skadad. Jag kan tugga även utan den. Men det blir en glipa i leendet om tanden dras.
I den här byn är folk tokiga i gratisprylar dock. Väldigt många här som har det svårt ekonomiskt.Ett "tack" ska man väl alltid kosta på sig, men i övrigt tror jag att man ska bli rätt nöjd om man bara får någon att hämta en möbel som man vill bli av med..... Tyvärr.
Ute och åker med S6an. Passar på när det toksnöar och är kallt för en gång skull. Pudersnö, oplogat/inte uppkört och quattro
Så klart. Men jag tror ändå inte att hon är helt ute och cyklar faktiskt. Det är 80-90% av tanden som släppt och det är egentligen bara en flisa kvar.Jag tycker inte att du ska ta ut något i förskott förrän du har besökt minst en tandläkare och fått kostnadsförslag.
Är fortfarande kass i magen. @tanten @Diabetikern hur gör ni när ni har magflunsa?
ÄlskarDet är en rolig bil