R
Raderad medlem 68338
Okeeej nu sitter snickaren och väntar på att färgen ska torka. Bokstavligen Stressig dag för honom detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okeeej nu sitter snickaren och väntar på att färgen ska torka. Bokstavligen Stressig dag för honom detta
Erbjud honom ett glas vin
Första gången på länge som jag röjde lite i lillskogen! Kanske ett vårtecken? Eller bara ett starkt behov av att vara lite extra swag en strålande måndag som denna
Hahaha! Man kan ju hoppas att läkaren inte yttryckt sig så i alla fallHaha!
Som när min tantpolare 95+ hade varit hos läkaren och jag undrade vad han sagt och hon bara: "YOLO".
Fattade aldrig om hon var ironisk/jävligt kul eller bara hade noll koll på ordets betydelse. För jag ANTAR att läkaren inte sagt detta
Hahaha! Man kan ju hoppas att läkaren inte yttryckt sig så i alla fall
Ett glas eller en flaska ... läkaren sa väl inte hur stor glaset eller flaskan skulle vara?Man vet ju aldrig, men misstänker mer att hon snickrade lite ihop en egen sanning där
Samma sak när hon sa att läkaren sagt att det var bra för hjärtat att dricka en FLASKA vin om dagen. Jag bara öhm.. han lär ju ha sagt "ett glas"?
Är du swag?Jag bara lämnar den hära här då
Ha! Definitivt. Har rest med enbart 10kg hand bagage i snart sex månader och då är det med en dator också som jag helst skulle vilja vara utan eftersom den är både tung och dyr (men nödvändig för jobb).Är du swag?
Har du plats för en sån här också?Ha! Definitivt. Har rest med enbart 10kg hand bagage i snart sex månader och då är det med en dator också som jag helst skulle vilja vara utan eftersom den är både tung och dyr (men nödvändig för jobb).
Alltså det var den jag VILLE ha, men den fanns inte så det blev en en sån härHar du plats för en sån här också?
(ursäkta onödigt stooooor bild )