Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men bugger också. Glömt att äta, tog en stor dos insulin (innan) jag skulle äta. Extremt smart. Låg på 6.7, perfekt, insåg att jag skulle boinga ner, käkade för mycket snabba kolhydrater, ligger nu på 26.4 och har glömt om jag tog mitt långverkande eller inte. Vågar inte ta mer om jag nu har gjort det. Suck. Ibland blir jag trött på mig själv
Jaha. Kaos på jobbet. Jag är själv idag och har två ställen att städa innan kl 7. Inte en chans att jag hinner det! Jaja, tur att det är sportlov och inga klassrum att städa innan kl 8.
Eh... din arbetsbelastning verkar variera minst sagt!
Och nån jävel har kissat i papperskorgen igen! Och det har stått hela helgen.. Luktar ju gott
Nästan att man får lust att sätta upp kameror för att senare kunna gripa gärningsmannen. Fast ja det går ju inte.Och nån jävel har kissat i papperskorgen igen! Och det har stått hela helgen.. Luktar ju gott
Snickaren/allt i allo är här och ska fixa min garderob. Eller nu gick han till matt-affären för att klippa till en matta. Antar att han går på timlön, matt-affären ligger över gatan och han har varit borta typ 1 timme
Haha mums. Vem fan kissar i en papperskorg?? Iofs har ngn spytt utanför vår port i helgen. Så att eeeehmmm
Nästan att man får lust att sätta upp kameror för att senare kunna gripa gärningsmannen. Fast ja det går ju inte.
Min dotter säger det hela tidenJag vet inte heller vad det betyder.
Mvh/ tappad bakom en vagn
& @Sonic76Jag vet inte heller vad det betyder.
Mvh/ tappad bakom en vagn
Kollar lite på sociala medier och får upp en sms konversation där en person inte vet vad ”swag” betyder och tror att det står för ”secretly we are gay”