Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo men hittade mycket bra att ha Tex fläsklägg för 20 kr/kg så det blev ett antal kg .. tvåsiffrigt :o massor med grönsaker svamp billig karre fast den var svensk Bäst att fylla frysen då priserna är bra och inte bara äta älgkött och här ute på obyggden är sällan priserna som dom är i städerna på dom stora kedjorna

Jag är hopplös om jag ser en röd prislapp på kött i affären.

"Det är inte älg, och så billigt att jag kan motivera att köpa det fast jag har älg - KÖP! Ta två!" ;)

Läggdax .Lekte med katten igår och klorna kom farm av misstag och rispade upp tummen under nageln .Och idag har jag inte varit ren om händerna på hela dagen då jag skruvat bromsar på en släpvagn och nu bultar tummen och är uppsvälld och skinnet känns som när man fått en rejäl brännblåsa !

Läggdax .Lekte med katten igår och klorna kom farm av misstag och rispade upp tummen under nageln .Och idag har jag inte varit ren om händerna på hela dagen då jag skruvat bromsar på en släpvagn och nu bultar tummen och är uppsvälld och skinnet känns som när man fått en rejäl brännblåsa !
Krya på dig.

Någon som handlar alkohol i Tyskland?? Alltså.. Kollade på Smirnoff ice. Här kostar dom 19.90. St. I Tyskland 26 kr st. Har kollat på två olika butiker och samma pris. Hur tusan går det ihop??
Fattar tyvärr inte hur man lägger upp bilder.

Börjat på en fotobok från senaste semestern som mamma ska få i födelsedagspresent. Borde gå och lägga mig men det är svårt att slita sig från skapandet :p

Någon som handlar alkohol i Tyskland?? Alltså.. Kollade på Smirnoff ice. Här kostar dom 19.90. St. I Tyskland 26 kr st. Har kollat på två olika butiker och samma pris. Hur tusan går det ihop??
Har du hittat sprit som är billigare här än i tyskland? eller har du skrivit fel?

Jag kollade systemet det är bara 2.75 dl i den för 19.90,sen kollade jag Calles och det är bara 3% alkohol i den på calles (den kostar 26)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka