Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Ska nog gå och lägga mig snart, har tråkigt i fältkontoret ensam.

Edit: Ok, kisse är här men hon snarkar bara just nu :D Särbon är dessutom extra saknad :o :o

:banana:Surar över att jag inte får till anslutningen till diskmaskinen :banghead:
Får åka iväg imorron och leta en ny adapter som förhoppningsvis är tät, om inte det räcker så får jag ringa en rörmokare på måndag :down:

Är toktrött och redo för sängen. Barnet håller däremot inte med mig, hon tycker att jag kan gå och lägga mig utan henne :cautious:

På jobbet. Toklugnt som vanligt. Vi har bara 53 st som bor här nu O_o Och typ alla barnfamiljer har flyttat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 015
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V