Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom hade parkerat in mig!! Vet inte om dom är inkompetenta eller dåligt informerade men det har fan varit strul sedan dag 1 sen vi började dela bangård. Som tur var skulle det fordonet ut en liten stund innan mig, annars hade det blivit bra körigt för mig/mina resenärer...
Det verkar minst sagt rörigt och körigt gäller väl mer eller mindre hela branschen i och för sig. Hade jag inte sett att det andra fordonet var parkerat för nära en växel i morse så hade jag kunnat skrapat upp hela sidan på mitt tåg mot det, sjukt braMin kompis som körde åt TIB har hoppat av och börjat jobba inom skolan igen...
Krya på dig!Jag vill inte i dag. nej inte mer. hej vintersjukan. du är inte välkommen.
Morgonens telefonsamtal med mamma
Mamma: jag skulle gärna vilja ha månadspeng
Jag: inga problem, kan åka ner till bankomaten och hämta ut lite kontanter i kväll
Mamma: Nej jag menar jag vill ha sånt där man får när man blir gammal
Jag: Pension?
Mamma: Ja just det
Jag: Mamma du får in pension varje månad på ditt personkonto
Mamma: Men hur gör jag för att komma åt dom, måste jag till banken då?
Jag: Nej, du handlar med Visa-kortet eller så hämtar jag ut dom i bankomaten åt dig.
Inte lätt bli gammal
Mensvärk och konstiga funderingar på att köpa en kampfisk
Hänger de två sakerna ihop?
Tro mig, det här levde inte...
Fick du en sådan där utbetalning som kostar 30 spänn? Om du registrerar dig på swedbank så slipper du den avgiften. (Gäller alltså även om man inte har swedbank)Telia är som en finne röven. Jag råkade betala för mycket till dem för en tid sedan och fick tillbaka pengarna på en papperslapp som jag kunde lösa ut någonstans. Haken var bara att nästan hälften gick till avgiften för att lösa in girot, oavsett om man löste in mot kontanter eller handlade för den.
Fan att ett misstag kan vara så dyrt. Varför inte bara dra av pengarna från nästa faktura?
Jäkla skitdag rent allmänt. Jag sjukade mig från jobbet idag också p.g.a. huvudvärk och illamående.
Nej. Här anser de typ att ingen ska söka akuten..
Har försökt flera gångerBe att få byta KP?
Jag vill inte i dag. nej inte mer. hej vintersjukan. du är inte välkommen.