Låter som något som facket borde få ta tag i.man får en varning, efter typ 3 får man sparken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som något som facket borde få ta tag i.man får en varning, efter typ 3 får man sparken
Skrev precis till en Ica-butik i närheten för att fråga om/när de får in min favoritglass igen
eller iaf flyttadman får en varning, efter typ 3 får man sparken
Ben & Jerrys chocolate cookie dough, deras nya light-glass. Själva chokladen smakar visserligen lite annorlunda, men ja, bara chokladglass och kakdeg... Det kan inte bli så mycket bättreUtmärkt initiativ, det är en väsentlig mänsklig rättighet att kunna köpa sin favoritglass ju! Vilken sort?
Ben & Jerrys chocolate cookie dough, deras nya light-glass. Själva chokladen smakar visserligen lite annorlunda, men ja, bara chokladglass och kakdeg... Det kan inte bli så mycket bättre
Så jäkla svår att hitta bara! Vi har tre butiker i närheten. Coop, Hemköp och Ica Maxi. Ingen av de två förstnämnda har den glassen. På Ica såg jag den en gång, och köpte, men det var bara den gången som jag såg den Förstår inte varför det ska vara så krångligt.Den gillar jag också
4x4 ?Kaffe och cigg. Morgonfodring idag. Sedan åka runt och rensa lite buskage längs ridvägarna. Ingen bokad för ridning den här morgonen.
Sambon åkte iväg på grabbresa i onsdags morse. På onsdag eftermiddag åkte jag in till stan och köpte en 4x4 bil åt oss hoppas han blir glad när han kommer hem på måndag!
4x4 ?
Ja såklart 4 hjul drar 4 hjul eller nåttFyrhjulsdriven va?
Tolvad kan du bli vid olovlig frånvaro eller om du inte dyker upp alls, men du har ringt in och sjukanmält dig. Dom kan inte tolva dig då. Sjuk har även du rätt att vara. Tycker du skall ta detta med facket, om arbetsgivaren hotar med att tolva dig när du sjukanmält dig är den väldigt farligt ute.Jo, annars blir man "tolvad"
Hellre silverfiskar än kackerlackor. Nu var det peppar, peppar länge sedan jag sprang på någon, men hua vad vidriga de är.Fick studera det lokala djurlivet på toa. Den största silverfisk jag någonsin sett.
Våra lokaler är så fräscha *NOT*