Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om min kropp vill att jag äter upp mig för vintern eller vad den håller på med.. är typ konstant hungrig och känner att jag nog i princip skulle kunna äta hur mycket som helst utan att bli mätt :cautious:

Väldigt lugnt på jobbet idag. Ska ta en tidig skrivbordslunch nu och sen gå ner till gymmet på lunchrasten. Ingen lust att gå ut i skitvädret förutom att luncha hästarna.

Sitter o som vanligt misslyckas med mig själv o önskar jag var en björn. eller nåt..

Hur Underbart vore det inte bara äta en stor måltid o gå o lägga sig i en grop? För o sova x antal månader. I mitt nästa liv kanske!..

Önskning två -- eftersom önskning ett känns långsökt -- är jag försöker räkna minuterna till kl blir tillräckligt mkt för det ska kännas rimligt o gå o lägga sig..

Tycker det börjar bli irriterande att förväntas vara tankeläsare av förvånansvärt många..
Våra virrig är helt ok, det är jag med, men lite självinsikt är bra...

var ner till Ica och lämnade in ett paket, fick ut 2 st. Handlade lite där också.
Väl hemma har jag städat lite fler pumpar. Gjort vb och fyllt på vatten här och där
Fotat och lagt ut lite prylar på annons
Ska snart käka middag. Sedan fortsätta att städa hos mina "sniglar"

Jag är så galet trött idag. Blev nog lite för mkt igår. Idag har jag sovit länge och tagit det hyfsat lugnt. Hade en massa planer. Men reviderade dem till att fixa hemma inomhus och ligga i sängen och jobba.
Jag tror jag börjar landa för första gången på många år. Jag som alltid haft extrema sömnbesvär har för första gången på 25 år kunnat sova flera h i sträck. Förvisso på medicin. Men den är samma sen 10 år eller mer. Underbart! Och det känns som jag börjar läka fysiskt. ❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 570
Senast: Tajger
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka