Aspberger syndromVad står AS för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aspberger syndromVad står AS för?
Samma här.. Försöker mäta den med vettigare saker än det godis den kräver.. Går sådär..Undrar om min kropp vill att jag äter upp mig för vintern eller vad den håller på med.. är typ konstant hungrig och känner att jag nog i princip skulle kunna äta hur mycket som helst utan att bli mätt
Här är det inte godis utan mat den kräver, gärna kött (speciellt korv) för någon anledning... jag som knappt äter kött längreSamma här.. Försöker mäta den med vettigare saker än det godis den kräver.. Går sådär..
Skalar? Med skalare? Var gör den av skalen?Det är nån på tåget som skalar och äter morot
Haha ja! Trodde jag hörde fel först men skramlet när den for i golvet( hen fortsatte skala efter...) var välbekant. Så jäkla märkligtSkalar? Med skalare? Var gör den av skalen?
/många frågor!
Bild? Har kongo, fantom, koppar och blodfenstetror i mina karVi är och köper fisk till akvariumet, blev 30 kardinaltetror och 4 praktbotier.