Jag mockade ur och ströade upp min ligghall igår, jag är lite stel idag faktisktSka städa ur och ströa upp ligghallarna idag och ändra staket. Så sladda ridbanan och rida, och ikväll ska vi gå på bio för första gången sen 2009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mockade ur och ströade upp min ligghall igår, jag är lite stel idag faktisktSka städa ur och ströa upp ligghallarna idag och ändra staket. Så sladda ridbanan och rida, och ikväll ska vi gå på bio för första gången sen 2009
Den är orimlig helt enkelt olika frågor är olika värda mycket poäng har jag kommit fram tillHar tillbringat kvällen med att sträcktitta QI och Poontless på BBC Brit (älskar den kanalen!) Men kan nån här förklara för mig hur fasen dem räknar poängen i Qi?? Blir fasen inte klok på det hur många avsnitt jag än tittar och det stör mig lite
Lyckas du läsa ur den ? Förstår du texten?Har varit på loppis och är nu 315 kr fattigare pga en helt oemotståndlig 1800-tals-bibel med släkthistoria skriven inuti, samt ett mycket vackert glasfat från Glimma glasbruk....
Många går ju runt i 50 nyanser av grått och svart så det är klart att en färgklick som du sticker ut tycker det är trevligt med folk som vågar färg och har på sig lite udda kläder!Är ganska van att folk kommer fram men denna dag tar nog rekordet. Hittills sju personer i olika åldrar som kommit fram och kommenterat. Allt från att de tycker att jag är fin, sagt att de blir glada av att se mig, frågar vart kläderna kommer ifrån osv. Jag tycker att det är så coolt att folk verkligen går fram, att de säger ngt snällt bara för att liksom.
Ska också på bio idag Men jag brukar gå på bio någon gång om åretSka städa ur och ströa upp ligghallarna idag och ändra staket. Så sladda ridbanan och rida, och ikväll ska vi gå på bio för första gången sen 2009
Jadå, den är tryckt 1897 så den är inte så himla gammal ändå....Lyckas du läsa ur den ? Förstår du texten?
Lutar åt att vi bangar..Ska också på bio idag Men jag brukar gå på bio någon gång om året