Oj då.....Märkte först nu att jag haft golvvärmen igång hela sommaren i badrummet. Har varit så varmt att jag inte ens tänkt på det. Nu värmer det skönt under fötterna men det var ju en något onödig värmekälla tidigare i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj då.....Märkte först nu att jag haft golvvärmen igång hela sommaren i badrummet. Har varit så varmt att jag inte ens tänkt på det. Nu värmer det skönt under fötterna men det var ju en något onödig värmekälla tidigare i sommar
Gruvar mig för att gå på begravning imorgon.
Måste göras förstås men ogillar nära vänners sådana.
Den ska vara på året om för att förhindra fukt.Märkte först nu att jag haft golvvärmen igång hela sommaren i badrummet. Har varit så varmt att jag inte ens tänkt på det. Nu värmer det skönt under fötterna men det var ju en något onödig värmekälla tidigare i sommar
Det blir det nog hoppas jag eftersom det är jag som råddat med blommor och listor på givare till cancerfonden. Plus blommorna o resten. Men Murphys Lag brukar alltid inträffa oavsett ...Det förstår jag. Hoppas att det blir en fin dag ändå trots det jobbiga.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men nu fasiken längtar jag till lite värme!! Iafl på mornarna.... fryyyyser. 13 grader här. Topptemp lär bli runt 25 idag... vilket är nice. Men nu 6.30 på morgonen uuhhh
Hösten kom snabbt på morgonen har jag också märkt Men det är fortfarande helt okej under dagen, jag har svårt för att välja jacka eller inteIgår hade sambon 4gr och jag 6 när vi åkte till jobbet
Alltså jag är inte redo för höst än.
Idag är det 13gr och regn
Här har det inte varit någon tvekan om jacka eller inte de senaste dagarna. Max 15 grader, mulet och regn har vi haft.Hösten kom snabbt på morgonen har jag också märkt Men det är fortfarande helt okej under dagen, jag har svårt för att välja jacka eller inte
Igår var det rätt soligt när jag gick hem kl halv fem, då behövde jag inte jacka.Här har det inte varit någon tvekan om jacka eller inte de senaste dagarna. Max 15 grader, mulet och regn har vi haft.