Kanske skulle prova att skicka in, går ju "bara" på antidepressivaDör sambon klarar jag mig men inte tvärtom pga av att ingen försäkring kan tecknas. Så surt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske skulle prova att skicka in, går ju "bara" på antidepressivaDör sambon klarar jag mig men inte tvärtom pga av att ingen försäkring kan tecknas. Så surt
Kanske skulle prova att skicka in, går ju "bara" på antidepressiva
Skicka! Du kan ju inte få mer än et Nej. Själv sätter diabetesen stopp. Vet inte hur många som försöker få mig att teckna försäkring. Räcker med att säga diabetes så slutar de prata kan nappt teckna en olycksfallförsäkring
Överväger att slänga in en grå toning i håret. Min naturliga hårfärg är liksom guldig åt det varma hållet. Vilket har medfört ett seriöst överanvändande av div silver-produkter. Nu gav frisören mig förbud från detta ett tag då mitt hår var så torrt och slitet. Vilket innebär att mitt hår nu ser pissgult ut.
Eller anvand detta shampoo som tonar silver (mer an andra shampoon) medan man tvattar. Sarskilt om man har det i torrt har och later det sitta ett tag.
Visa bifogad fil 18252
Ättika med lite diskmedel i en kopp funkar här. Brukar ta ägg-kopparnaFör ca en vecka sedan försvann husflugorna från en dag till en annan - puts väck!! Idag har den andra varianten dykt upp.....bananflugorna.... Jag har just nu en 3-4 stycken på kanten på mitt vinglas.... Det är inte ens lönt att schasa bort dem - de kommer tillbaks precis lika snabbt igen ! Jag tröstar mig med att det knappast är farligt att få i sig en bananfluga....eller två....
Jo, jag gör fällor ibland, om jag orkar... Här verkar de dock uppskatta en slatt vin i också....Ättika med lite diskmedel i en kopp funkar här. Brukar ta ägg-kopparna
Kokande vatten i vasken varje kväll.Jo, jag gör fällor ibland, om jag orkar... Här verkar de dock uppskatta en slatt vin i också....
Ska testa !Kokande vatten i vasken varje kväll.
Dom små svinen lägger ägg där.Ska testa !