Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite bättre nu på morgonenÅh din stackare, hoppas du kryar på dig snabbt
Men åh, så avundsjuk jag blir. Jag vet inte ens var jag ska hitta hjortron.Klev upp i ottan, för att hinna iväg, plocka och hem igen innan solen gassar som värst.
Så nu har jag hjortronsylt så jag klarar mig tills nästa säsong
Tycker till och med du att det är varmt?!Fått en hemleverans från en PR-byrå. Vaknade av att budet ringde på dörren. Lyckligtvis inget skrymmande utan ett presentkort!
Dricker kaffe och chillar lite i soffan men kommer snart fly ut och leta skugga vid vatten. Herregud vad varmt det är!
Men åh, så avundsjuk jag blir. Jag vet inte ens var jag ska hitta hjortron.
Tycker till och med du att det är varmt?!
En sån här sommar, så nära skogskanten av de absolut blötaste och sumpigaste myrarna som man kan hitta
Du verkar ju ha koll. Kommer det ens bli ngn svamp i höst? Är rädd att missa kantarellerna!
Beror ju en del på markens beskaffenhet, hur den binder vatten/fukt och så, men överlag är det för torrt här omkring för att vara en bra bär/svampår. Hallon t ex kommer det knappt gå att hitta åt på de vanliga ställena. Det är bara förtorkade pyttesmå kartar. Blåbär/lingon har jag inte begett mig ut för att kolla av än, men det ser nog ganska lika samma ut på den fronten misstänker jag, men kommer det ordentligt med regn så finns det bra chanser för svamp
Jag har idag fått vänförfrågningar på FB av inte mindre än två okända män. De tror väl jag är korkad nog att gå på sånt.
Eller så har de bara råkat trycka fel.Jag har idag fått vänförfrågningar på FB av inte mindre än två okända män. De tror väl jag är korkad nog att gå på sånt.