Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det också jobbardag imorgon. För första gången på ett par veckor. Tio arbetsdagar (förmodligen i hyfsat ensamhet - jag tar med mig en radio !) sedan två veckors semester igen. DET ser jag fram emot !!Första gången jag startar en sådan tråd!
Lagat middag och ätit den, blev stekt korv och ägg.
Ska ge mina firrar lite gott idag, kör med Räkmixen och mygglarver.
Sedan plocka ihop min frukostpåse och kläder till morgon, för det är jobbardag igen...
har 6 pass kvar innan semestern härHär är det också jobbardag imorgon. För första gången på ett par veckor. Tio arbetsdagar (förmodligen i hyfsat ensamhet - jag tar med mig en radio !) sedan två veckors semester igen. DET ser jag fram emot !!
Jag har räknat ner sen det var 6 veckor kvar typ. 2,5 vecka kvar nu. Sen när det är en vecka kvar räknar jag ner dagar istället.Jag har två veckor kvar att jobba innan semstern. Undra när jag ska starta nedräkningen ? Om en vecka kanske vi får se men det börjar kännas att det inte är så långt kvar
Gjort så nu ska jag städa hos dem. Sedan en dusch av mig självkanske ska gå ut och kolla om det finns lite grenar och blad till mina landisar ute