Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan och försöker tina, det e inte varmt att köra hoj i två plusgrader. Strax iväg till stallet.

Senast ändrad:
26167307_1592758044146350_664492709131657755_n.jpg

Här är den! :)
Jag erkänner att jag letade upp den redan igår. :D Den är fantastisk!

Börjar bli galet seg och lite yr av lugnande. Ska snart dra igång ännu ett avsnitt av Jordskott (fyra kvar) om jag kan hålla ögonen öppna :cautious:

Sitter på kontoret och "jobbar". Är så galet trött och har noll inspiration. Har egentligen inte så mycket att göra heller då jag har förberett för att gå hem på mammaledighet så jag har redan delegerat det mesta av mitt jobb. Segt att sitta och försöka se upptagen ut. :p

Firar tioårsjubileum på jobbet. Borde ha blivit firad med blommor och choklad och fanfarer och grejer men icke! Jag får köpa med mig något gott hem istället.

Har varit till syrran och matat katter som bryr sig föga om att man kommer :grin: sen pkte vi ner på stan, köpte falafel :d och gick på Upplands muséet :up: nu är dock hjärnan trött, jag har sovit för sent för medicin två dagar i rad och det märks :crazy:

Pausar med pirog, popcorn, kaffe och Wartune. Ska bli intressant om jag kommer ner till sängen i den där högen som är kvar, eller om jag ska sova på soffan i natt... :p

Syr ett par nya träningsbyxor. Och har pratat med I, det är kämpigt att försöka hålla hoppet uppe, om att han ska få stanna. Advokaten jag mailade svarade idag, hen hade läst handlingarna och tyvärr är det för sent för hen att göra något nu, men anser att I ska kontakta advokaten och få till att målet tas om i migrationsverket (nu ligger det hos migrationsöverdomstolen) pga problem med tolk osv. Försöker få I till att orka göra det, men det är svårt när han har förlorat hoppet :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 979
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24