Siljansnäs är så sagolikt vackertJapp, Siljansnäs den här gången!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Siljansnäs är så sagolikt vackertJapp, Siljansnäs den här gången!
Popartist på nöjesstället eller klassiskt inne i stan.
Eller ett glas rött på altanen
Dessa stora beslut i livet.
Snorungar
Sovit rätt mycket i natt, även om jag vaknar så fort maken rör på sig. Nu har vi väckt älskade stortjejen, 15 år idag! Den nya mobilen var uppskattad och full förståelse för att det inte blev så många andra paket. En bok, och lite annat smått och gott. Nu har lillebror fixat frukost på sängen åt henne och jag ska hjälpa maken med duschen. Det skulle kunna vara roligare än vad det faktiskt är.
Sounds scary!
Intar kaffe och är vaken. Har sovit kalasdåligt och vaknat i ren panik flera gånger i natt.... så nu har jag ännu mera ont i kroppen *suck*
Strax iväg till stallet och hoppas hästen står på alla fyra i dag
Blev mer deppigVad händer?
Har provat Venlafaxin. Men blev inte trött av demVenlafaxin har ofta som biverkning att man får bättre sömnkvalitet.
Hon vägrar moppe! Det är töntigt! Hon anser att 16 år är större för då får hon äntligen börja övningsköra!Stort grattis @Mini-Snurrfian 15 år, det är en stor födelsedag
Grannen nedanför fyllde moppe mitt i vintern... men han var ut och åkte samma dag, i typ halv snöstorm och -25!
Intar kaffe och är vaken. Har sovit kalasdåligt och vaknat i ren panik flera gånger i natt.... så nu har jag ännu mera ont i kroppen *suck*
Strax iväg till stallet och hoppas hästen står på alla fyra i dag
Hon vägrar moppe! Det är töntigt! Hon anser att 16 år är större för då får hon äntligen börja övningsköra!
Hon vägrar moppe! Det är töntigt! Hon anser att 16 år är större för då får hon äntligen börja övningsköra!