Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och inte hjälper det att man frågade hur de ville ha det femton gånger innan hellerDet som kan vara så svårt att rätta så oförlåtliga fel ibland också
Bluey är ju det absolut bästa barnprogrammet. Älskar Bluey! (4-åringen sa igår att hon ”inte vill ha en välbehövlig livsläxa”. Vad det betyder? Att man inte får glass).Jag är också sjuk och tar hand om sjuka barn… det är tufft. Som tur är har maken känt sig hyfsad hittills. Jag är inne på tredje veckan sjuk, hade precis börjat återhämta mig från förra förkylningen så kom nästa, dessutom med feber
Är för övrigt väldigt stabil, grät precis till ett avsnitt av Bluey
Min son är jätterädd för Bluey . Våra vänners barn såg det när de hälsade på härom veckan men H kom gråtande springandes och ville inte alls vara i närheten av teven. Har själv inte sett något av detta men det ser ut onekligen oskyldigt ut. Å andra sidan blev H även rädd för en tecknad sjöborre i octonauterna idag .Bluey är ju det absolut bästa barnprogrammet. Älskar Bluey! (4-åringen sa igår att hon ”inte vill ha en välbehövlig livsläxa”. Vad det betyder? Att man inte får glass).
Krya på dig
Min femåring älskar bluey, hans fader håller på att bli galen men jag gillar det, så mkt igenkänningsfaktor!!Bluey är ju det absolut bästa barnprogrammet. Älskar Bluey! (4-åringen sa igår att hon ”inte vill ha en välbehövlig livsläxa”. Vad det betyder? Att man inte får glass).
Krya på dig
Hahaha, så bra info för dig att ha!Konversation i natt.
Sonen: "Mamma, vakna. Jag måste gå och kissa"
Jag: "absolut, gå och kissa"
Sonen går iväg och kissar.
Jag: "gick det bra?"
Sonen: "ja. Jag smög mamma, så pappa inte skulle vakna"
Jag:
Omtänksam kille...mot sin pappa i alla fall .
Vår nisse är inte så aktiv, men han är bra att skylla på ibland .Stora barnet fick jullov en dag i förtid i någon sorts hopp om att undvika smittor på målsnöret. När han går tillbaka efter trettonhelgen ska även lillasyster börja fsk!
Jag jobbar min sista dag före jul, sitter just nu på bussen bland människor som hostar och snorar, det känns stabilt
Glömde för övrigt att hänga fram paket till kalendern igår innan jag gick och lade mig, årets morsa här. Fick hitta på att det säkert var Nissen som gömt paketen för att busa. Sonen köpte det men var ändå lite ledsen. Tur att det snart är över
Ja Bluey är bäst! Roligt och mycket igenkänning och ofta ett fint budskap.Bluey är ju det absolut bästa barnprogrammet. Älskar Bluey! (4-åringen sa igår att hon ”inte vill ha en välbehövlig livsläxa”. Vad det betyder? Att man inte får glass).
Krya på dig
Sambon och barnen har träffat inte ett, men två olika hushåll med förkylning och feber idag Jag ifrågasatte det kloka i det men de hade ju varit utomhus så det var ju lugnt... Återstår att se.Stora barnet fick jullov en dag i förtid i någon sorts hopp om att undvika smittor på målsnöret. När han går tillbaka efter trettonhelgen ska även lillasyster börja fsk!
Jag jobbar min sista dag före jul, sitter just nu på bussen bland människor som hostar och snorar, det känns stabilt
Glömde för övrigt att hänga fram paket till kalendern igår innan jag gick och lade mig, årets morsa här. Fick hitta på att det säkert var Nissen som gömt paketen för att busa. Sonen köpte det men var ändå lite ledsen. Tur att det snart är över
Å nej hoppas ni slipper covid!Väldigt klok 4-åring Min vill ju absolut inte ha jullov alls egentligen. Han tycker det är så tråkigt att inte träffa sina kompisar, men han har ju inget syskon att leka med heller.
Alltså att få sova ordentligt på natten är ju GULD. Sovrekord för min bebis inatt, hon väckte mig inte förrän 6.30! 4-åringen väckte mig kl 03 och var törstig så då passade jag på att mata bebisen med. Bra natt
Fick precis veta att en familj vi umgicks med i söndags nu har bekräftad covid De var symtomfria då och började få symtom igår (tisdag), men lite orolig blir jag ändå
Nej hela ögat är ihopkleggat. Nu hoppas jag att den går över fort iställetHär har grabben fått ögoninflammation. Än så länge är den nog väldigt lindrig, så jag hoppas det stannar så.