Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det var samma här med lillebror, i början gick det jättebra att lägga ner honom och jag tänkte scoooore, jag kanske får ett barn som kan sova lite själv den här gången??!! Meeen det gick över, såhär ett år senare sover han nästan alltid på eller bredvid någon av ossLeker Pokémon, leker lego, leker i badet, leker, leker, leker med 4-åringen samtidigt som lilla 3-veckors lillasyster sover i selen. Första veckorna gick det jättebra att lägga ner henne när hon sov men inte nu tyvärr, utan hon sover bara längre stunder om hon får vara PÅ en, ligga i soffan funkar toppen enligt henne men ska storebror också underhållas blir det sele/sjal.
Vaknade 5 i morse med två pigga barn men fick sova mellan 7-8 för då tog mannen stora och lilla somnade om
Nu väntar jag på att farfar (bor granne) ska komma hem så brukar stora gå dit en sväng
Lillasyster här var likadan, sov hur bra som helst i sin säng första månaden men sen dög bara bärsele. Leken med 4-åringen bestod därför en ganska lång period av att jag studsade på pilatesboll och han lekte runt mig eller promenader i skogen.Leker Pokémon, leker lego, leker i badet, leker, leker, leker med 4-åringen samtidigt som lilla 3-veckors lillasyster sover i selen. Första veckorna gick det jättebra att lägga ner henne när hon sov men inte nu tyvärr, utan hon sover bara längre stunder om hon får vara PÅ en, ligga i soffan funkar toppen enligt henne men ska storebror också underhållas blir det sele/sjal.
Vaknade 5 i morse med två pigga barn men fick sova mellan 7-8 för då tog mannen stora och lilla somnade om
Nu väntar jag på att farfar (bor granne) ska komma hem så brukar stora gå dit en sväng
Har lite byteshandel med E om hennes napp. Samt reflekterar över att jag fortfarande alltid hamnar på barnavdelningen i butiker trots att jag behöver köpa tex glas, muggar och djupa skålar nu vid flytten. Så resultatet efter 5 besökta butiker igår = kläder och strumpor till barnen och ingenting till hemmet
Samma här, även när jag är i stan själv och ska ha lite egentid går jag och tittar på barnkläder... Antagligen för att det är lättare att hitta fina saker som passar till dom än till mig självKänner igen det där! Skulle vilja köpa lite nya kläder till mig själv men hamnar alltid på barnavdelningen i affären
Vi har haft en hopplös natt, jag var ensam med barnen igår kväll och S är så täppt i näsan att han har jättesvårt att sova, han vaknar med panik hela tiden. Jag har använt nässpray och sköljt näsan och höjt huvudändan och allt jag kan komma på men ingenting hjälper. Fick lägga mig intill honom vid 21 och när min sambo kom hem skulle han ta över men då vaknade H också så vi fick ändå ta varsitt barn resten av natten. Nån som har några tips kring nästäppa? Nässug har jag provat en gång och sedan slängt pga att S fick fullständig panik och jag eventuellt var för trött för att ens tänka tanken att jag någonsin skulle testa den igen.
Sämsta spenderingen av tid att kämpa med att lägga ett barn som sen sover mindre tid än vad det tog att lägga… :/Min ettåring har bestämt sig för att han inte behöver sova på dagen Igår lyckades vi få honom att sova 20 minuter under stora protester, mellan 14:40-15:00. Han beter sig som om han är trött men vägrar sova. Så tröttsamt att behöva lägga så mycket tid på att försöka få honom att sova.
”Om man inte vilar förrän allt är klart får man aldrig vila” sa alltid min mammaLigger bredvid E I sängen. Funderar på att själv vila en stund men har massor kvar att göra idag.
Och är tydligen i fel tråd och svararStädar och kollar på skidor. Förhoppningsvis får vi en fin lägenhet till advent!