”Om man inte vilar förrän allt är klart får man aldrig vila” sa alltid min mamma
Det fick bli 20 minuter, sen låg jag tydligen i vägen när hon skulle byta position
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Om man inte vilar förrän allt är klart får man aldrig vila” sa alltid min mamma
Tack . Det hoppas jag med.Åh @gulakatten vad tufft det låter, hoppas dottern kryar på sig så snabbt det bara går.
Usch vad jobbigt! Det är hemskt när ens barn är sjukt, tycker det är då jag märker som tydligast att det är en relation utöver alla andra, jag får liksom fysiskt ont av att se dem ha ont och vara rädda . Skönt att ni är bland släktingar och kan få stöd!Är i Sydeuropa hos makens släkt och allt är skit känns det som. Dottern blev riktigt sjuk förra veckan och har tillbringat en hel natt och en hel dag på akuten. Det var så hemskt att vara där med henne, inte för att vården är dålig utan för att hon varit så otroligt rädd och ledsen. Och för att hon fått genomgå rätt smärtsamma provtagningar och haft ont och varit rädd. Nu är vi hemma från sjukhuset igen och hon är på bättringsvägen men hon är ledsen och trött och så sanslöst sliten. Vi är slitna och ledsna också och får verkligen kämpa. Dottern har gråtit mer den här veckan än gråtit i hela sitt liv och mitt hjärta bara brister.
Är otroligt tacksam att det var just släkten vi åkte för att besöka och att det här inte hände på en vanlig semester. Vi kan språket båda två, vården är bra här, vi har fått hjälp av familj med matlagning och tvätt och allt sånt, vi bor i hus och är inte fast på ett hotell. Men ändå. Vi hade tusen gånger hellre gått igenom det här hemma i Sverige istället. Men helst såklart inte alls.
Ja, det är så sanslöst fruktansvärt. Hon har också tvingats genomgått dessa provtagningar där vi varit tvungna att hålla fast henne och hon har gråtit och varit rädd. Det känns som att vi svikit henne totalt fast vi ju rent logiskt sett bara gjort vad vi varit tvungna att göra. Jag har så dåligt samvete för allt bara, har så svårt att förlåta mig själv. Varje gång hon somnar i bärselen säger jag förlåt förlåt förlåt för allt.Usch vad jobbigt! Det är hemskt när ens barn är sjukt, tycker det är då jag märker som tydligast att det är en relation utöver alla andra, jag får liksom fysiskt ont av att se dem ha ont och vara rädda . Skönt att ni är bland släktingar och kan få stöd!
Åh jag vet, vi blev inlagda på sjukhus när våra bebisar var tio dagar för att de inte gick upp i vikt och jag fick hålla i H när de satte i sonden i näsan, efteråt slog han mig i bröstet med sin lilla lilla hand och jag kände att han aldrig kommer förlåta mig . Så är det ju såklart inte men känslan är verkligen fruktansvärd.Ja, det är så sanslöst fruktansvärt. Hon har också tvingats genomgått dessa provtagningar där vi varit tvungna att hålla fast henne och hon har gråtit och varit rädd. Det känns som att vi svikit henne totalt fast vi ju rent logiskt sett bara gjort vad vi varit tvungna att göra. Jag har så dåligt samvete för allt bara, har så svårt att förlåta mig själv. Varje gång hon somnar i bärselen säger jag förlåt förlåt förlåt för allt.
Usch alltså. Mitt lilla hjärta.
Åh fy fan vad hemskt, och så små också! Ja det känns som att vi traumatiserat henne men förmodligen är vi väl mer traumatiserade än hon är.Åh jag vet, vi blev inlagda på sjukhus när våra bebisar var tio dagar för att de inte gick upp i vikt och jag fick hålla i H när de satte i sonden i näsan, efteråt slog han mig i bröstet med sin lilla lilla hand och jag kände att han aldrig kommer förlåta mig . Så är det ju såklart inte men känslan är verkligen fruktansvärd.
Usch vad hemskt Men skönt att hon mår bättre!Ja, det är så sanslöst fruktansvärt. Hon har också tvingats genomgått dessa provtagningar där vi varit tvungna att hålla fast henne och hon har gråtit och varit rädd. Det känns som att vi svikit henne totalt fast vi ju rent logiskt sett bara gjort vad vi varit tvungna att göra. Jag har så dåligt samvete för allt bara, har så svårt att förlåta mig själv. Varje gång hon somnar i bärselen säger jag förlåt förlåt förlåt för allt.
Usch alltså. Mitt lilla hjärta.
Visa bifogad fil 106126
Idag har vi haft en så mysig vab-dag med trolldeg och böcker och lek i snön, flera gånger har de suttit och pysslat med olika grejer på eget bevåg.
Det är en bra fråga, tänkte att jag skulle kunna kolla upp det men hittade dessvärre tre burkar med provfärg och minns inte vilken vi tog . Men den är från Flügger och vi satsade på en sandfärg men den blev lite gråare än vad vi hade önskat.Helt OT men vad är det för väggfärg?
Helt OT men vad är det för väggfärg?
Det är en bra fråga, tänkte att jag skulle kunna kolla upp det men hittade dessvärre tre burkar med provfärg och minns inte vilken vi tog . Men den är från Flügger och vi satsade på en sandfärg men den blev lite gråare än vad vi hade önskat.