Shoppar kläder. Har alltid varit förundrad över att folk har förskolekläder och vanliga kläder, men nu förstår jag precis. Vill köpa svarta/gråa kläder att ha på förskolan, måååånga klädsplagg hon har haft på sig till förskolan hittills är typ förstörda. Sjuka fläckar som inte går bort, trots Vanish och tvätt direkt. Jag undrar var de serverar till lunch egentligen. Jag är också rätt brydd hur hon ser ut, brukar kasta kläder där fläckarna inte går bort men det går liksom inte nu, för då har vi inte kläder kvar.
Har iaf beställt flera byxor från Sellpy, så värt med typ 30-50 kr/jeans, men tröjor? Får bli 3-pack från någon kedja, men då är det ju alltid en mörk och två lite ljusare.
Ska också försöka få min man att förstå att man kan inte skicka med en Stella McCartney tröja som extratröja till förskolan, den är liksom lite för dyr för det…
Har iaf beställt flera byxor från Sellpy, så värt med typ 30-50 kr/jeans, men tröjor? Får bli 3-pack från någon kedja, men då är det ju alltid en mörk och två lite ljusare.
Ska också försöka få min man att förstå att man kan inte skicka med en Stella McCartney tröja som extratröja till förskolan, den är liksom lite för dyr för det…