Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör aldrig ihopsläpp på helger. Hade man en jouröppen klinik nära så skulle jag kanske göra det men efter att få göra en resa på 30 mil med skadad häst till jouröppen klinik så gör jag inte om det misstagetVi ska nog göra ett ihopsläpp med hästarna i morgon. Får verkligen hoppas att allt går smidigt, gillar inte och inte veta hur min häst reagerar "på förhand"
Ja, den tanke har funnits hos mig med. Men vi har distriktsveterinärens station 20 min bort och flera kliniker inom 1 h, så jag håller tummarna att det går braJag gör aldrig ihopsläpp på helger. Hade man en jouröppen klinik nära så skulle jag kanske göra det men efter att få göra en resa på 30 mil med skadad häst till jouröppen klinik så gör jag inte om det misstaget
Min fick en spark på hasen som gick in i leden så han fick stå på klinik i en vecka. Distriktveterinären kunde bara bandagera och ge lite smärtlindring inför resan.Ja, den tanke har funnits hos mig med. Men vi har distriktsveterinärens station 20 min bort och flera kliniker inom 1 h, så jag håller tummarna att det går bra
Nja, den sortens smuts brukar inte fastna på håren på det sättet tycker jag, det här sitter verkligen fast, som om hon doppat hakan i tjära.Gnuggat på kompis säkert . Är inte det där samma som vi får på våra fingrar när vi kliar dom?
Vilket mysteriumNja, den sortens smuts brukar inte fastna på håren på det sättet tycker jag, det här sitter verkligen fast, som om hon doppat hakan i tjära.
Du har inte smörjt hästen med något, hästsalva, helosan el liknande?Nja, den sortens smuts brukar inte fastna på håren på det sättet tycker jag, det här sitter verkligen fast, som om hon doppat hakan i tjära.
Nix.Du har inte smörjt hästen med något, hästsalva, helosan el liknande?