Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sveriges största hästloppis?Idag har jag varit På hästloppis på Enköpings ridklubb. Mycket bra anordnad loppis tycker jag. Blev ett par sprojlans nya zaczess byxor för 400 kronor och en betesreducerare.
Jag blev lite nojig över att de bara har kort gräs i hagen där nere så tänkte testa på Halle. Säger han prompt nej till den så behöver han inte ha den. Han får bestämma lite själv där. Vill inte tvinga honom till något eller behöva jaga honom för att ens få på den liksom. Han har inget behov av den på samma sätt som de andra två som har munkorg så därför får han bestämma själv. (Hade han varit risk för fång så hade jag jagat han till Kina och tillbaka med munkorg i högsta hugg såklart.) Men nu är det kort gräs och felgäsning i magen som gör mig orolig.
Totalt köp idag 450 kronor.![]()
Var på den i Linköping tidigare, himla bra anordnat det där tycker jag medJa, det står det.![]()
Var på den i Linköping tidigare, himla bra anordnat det där tycker jag med![]()
Verkligen, visserligen bara varit två gånger i samma stad men himla nöjdJa! Oftast kan det bli kaos på sådana där stora loppisar men jag tycker det är anordnat otroligt bra både med parkering och hur många som säljer osv. Önskar lite fler provrum bara.![]()