Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost och druckit kaffe så nu ska jag ner till stallet :). Ska skritta ut en halvtimme barbacka på min unga fröken som jag hopptränade igår :). Hon ska få ett morotsfyllt äpple innan då hon fyller 5 år idag :love:. Ingen idé att bemöda sej med att göra hästtårta, hon äter inte knäckebröd :D

Startar med en ganska lugn fredagsmorgon. Idag ska jag och några kollegor på ett seminarie - för ovanlighetens skull i min hemstad, så jag jobbar hemma nu på morgonen. Jätteskönt!

Det här är första gången det strular. Har inte CSN eller något så för mig spelar det eg ingen roll.
För mig blev det strul när det helt plötsligt kom fram att man var tvungen att ha den muntliga examinationen inom en viss tidsrymd och lärarna inte hade blivit informerade om det, det löste sig genom att en lärare jobbade när hon inte skulle men det blev lite jagande ett tag...

Alltså livet som lönnfet... Living it :meh: Såg kort från när jag vägde 48. Det är nästan 10 kilos skillnad. Ok 48 kanske inte är relalistiskt eller snyggt som 35-åring, men vägrar fan väga över 55 som jag gör nu. Skjut mig nuuuu. Varför är det så gott med MAAAAAAT och snacks för :banghead:
Om jag förstår det rätt så väger du runt 58 nu? Mitt tips till dig är att vara nöjd med det, på bilder som du postat ser du inte det minsta överviktig ut.

Mvh
133 kg/163 cm

Sitter och lyssnar på Enya och har ont i huvudet. Jag må gilla att sommaren är på väg och antalet soltimmar ökar, men inte den konstanta smygande huvudvärken den för med sig :(

För mig blev det strul när det helt plötsligt kom fram att man var tvungen att ha den muntliga examinationen inom en viss tidsrymd och lärarna inte hade blivit informerade om det, det löste sig genom att en lärare jobbade när hon inte skulle men det blev lite jagande ett tag...

Läraren har jobbat på skolan i flera år så hen vet. Det är ingen examination utan bara en koll att det är jag som gjort uppgifterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka