Hade huvudvärk igår och hoppades att jag skulle sovit bort men icke. Jag ska trycka i mig lite piller och hoppas på det bästa för idag är det apt hela dagen.
APT (arbetsplatsträff?) hela dagen? Tycker det räcker med 2 timmar som vi har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade huvudvärk igår och hoppades att jag skulle sovit bort men icke. Jag ska trycka i mig lite piller och hoppas på det bästa för idag är det apt hela dagen.
Jag insåg precis att jag måste få in min deklaration i helgen. Suck. Pust.
Ligg på är mitt förslag, när jag läste på distans var det mycket strul...
Egentligen går det nog ganska fort bara jag får ändan ur den berömda vagnen. Jag har ju redan lyckats konstatera att jag inte kan göra reseavdrag. Sen måste jag räkna ut vad jag tjänat på min hobby och fylla i den blanketten.Samma här...![]()
Egentligen går det nog ganska fort bara jag får ändan ur den berömda vagnen. Jag har ju redan lyckats konstatera att jag inte kan göra reseavdrag. Sen måste jag räkna ut vad jag tjänat på min hobby och fylla i den blanketten.
För mig blev det strul när det helt plötsligt kom fram att man var tvungen att ha den muntliga examinationen inom en viss tidsrymd och lärarna inte hade blivit informerade om det, det löste sig genom att en lärare jobbade när hon inte skulle men det blev lite jagande ett tag...Det här är första gången det strular. Har inte CSN eller något så för mig spelar det eg ingen roll.
Om jag förstår det rätt så väger du runt 58 nu? Mitt tips till dig är att vara nöjd med det, på bilder som du postat ser du inte det minsta överviktig ut.Alltså livet som lönnfet... Living itSåg kort från när jag vägde 48. Det är nästan 10 kilos skillnad. Ok 48 kanske inte är relalistiskt eller snyggt som 35-åring, men vägrar fan väga över 55 som jag gör nu. Skjut mig nuuuu. Varför är det så gott med MAAAAAAT och snacks för
![]()
Jag tror att huvudvärken släpper om du stänger av Enya.Sitter och lyssnar på Enya och har ont i huvudet. Jag må gilla att sommaren är på väg och antalet soltimmar ökar, men inte den konstanta smygande huvudvärken den för med sig![]()
För mig blev det strul när det helt plötsligt kom fram att man var tvungen att ha den muntliga examinationen inom en viss tidsrymd och lärarna inte hade blivit informerade om det, det löste sig genom att en lärare jobbade när hon inte skulle men det blev lite jagande ett tag...
Hårt (liv)JÄVLA KALKSTEN!![]()
Ordovicisk närmare bestämt
![]()
Hårt (liv)![]()
Kan jag skylla på att typ 50% av kongressdeltagarna var göteborgare? Indoktrinering liksom?Jag kan komma och slå dig med en så får du känna hur hård (och framför allt tung den är)
Det skulle säkert bli fina ljusstakar om man polerade dem lite![]()
Kan jag skylla på att typ 50% av kongressdeltagarna var göteborgare? Indoktrinering liksom?![]()
JaDu är alltså impregnerad med Göteborgshumor? Då förstår jag![]()
Jaär lite orolig för hur det kommer påverka mig framöver
![]()