Har det trängt upp från golvet, menar du?Vi har vatten på golvet i källaren Vid en innervägg, så det borde väl inte vara dräneringen? Tror inte det går några rör där heller, hmm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har det trängt upp från golvet, menar du?Vi har vatten på golvet i källaren Vid en innervägg, så det borde väl inte vara dräneringen? Tror inte det går några rör där heller, hmm..
Vet ej. Det var längs en vägg. Nån slags plastmatta på golvet och den är oskadd. Tycker det är konstigtHar det trängt upp från golvet, menar du?
Vad finns det för rum ovanför den delen av källaren?Vet ej. Det var längs en vägg. Nån slags plastmatta på golvet och den är oskadd. Tycker det är konstigt
Det var mycket också, inte bara lite fukt utan det var en liten pöl.
Tv-rum.Vad finns det för rum ovanför den delen av källaren?
Nej det är inte säkert att väggen ullevs som blöt ändå, är det panel på gägen så är det nog uppreglat så att panelen inte har kontakt med betongväggen så det inte märks på panelen och då rinner vattnet ner längs med betonväggen ner.Tv-rum.
Fast badrummet ligger vägg i vägg när jag tänker efter. Fast borde inte väggen vara blöt om det är en läcka? Det är betongväggar med träpanel i källaren
Äter frukost och laddar för att vara funktionär på klubbens lokala hopptävling är satt på att vara ringmaster och insåg att sist jag var det var på flyinge GP för typ 20 år sen, men ryttarna här är nog lite enklare att ha att göra med
Ska skriva matlista här medValpen tyckte halv kl 6 var en bra tid att gå upp på idag. Försökte få henne att somna om men fick ge upp
Nu sitter jag och fyller i skolgrejer för ungarna i familjens väggkalender och ska fylla i det i min egen också. Skriver matlista för kommande vecka också. Planeraren i mig är i farten
Precis klar här! Försöker boka en tid på ica online men kommer inte in på sidanSka skriva matlista här med
Tumme upp för du är klar, inte för sidan strular. Ska också e-handla vart efter idag .Precis klar här! Försöker boka en tid på ica online men kommer inte in på sidan
Det där var nog det äckligaste jag läst medan jag käkar frukost. Någonsin. Har aldrig ätit surströmming och meddelar bestämt att jag inte tar saker som luktar så jävligt så nära min mun. Har känt doften och stannat där. Hur kommer man ens på tanken att blanda spadet till en drink?!
Nej det är inte säkert att väggen ullevs som blöt ändå, är det panel på gägen så är det nog uppreglat så att panelen inte har kontakt med betongväggen så det inte märks på panelen och då rinner vattnet ner längs med betonväggen ner.
Rätt kul att de på morgonen pratade om surströmmingens historia på Nyhetsmorgon Kom direkt och tänka på denna tråd!Nej men orimligt. Ska erkänna att jag inte känt ngt direkt sug efter surströmming efter detta.
Jag tror att jag ville visa ungdomliga grannen att jag var en typ cool härdad norrlänning. Hon satt liksom i regnkläder och klöktes av lukten. Jag ba ”höhöhöhöhöhö vekling nu jag jag blanda en drink”.
Resten är ”historia”…
Vi hade en läcka från badrummet (duschen) i gamla huset. Det FORSADE längs med betongväggen i källaren nedanför. Men det blev ju bara blött när vi använde duschen. Sedan torkade det ju emellan varven. Kanske något sådant hos er också?Tv-rum.
Fast badrummet ligger vägg i vägg när jag tänker efter. Fast borde inte väggen vara blöt om det är en läcka? Det är betongväggar med träpanel i källaren