F
Fruentimber
Jag brukar också kräkas när jag är bakis, eller dricker ens liiite för mycket. Så... jag dricker därmed rätt sällan!
Det gör inte jag...
Mvh vin-, öl- och gin&tonic-fantast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar också kräkas när jag är bakis, eller dricker ens liiite för mycket. Så... jag dricker därmed rätt sällan!
På ett sätt är det väl tur att jag har lika välutvecklat smaksinne som en tolvåring, jag tycker överlag inte om saker som smakar alkohol/vuxet.Det gör inte jag...
Till skillnad från mig dåPå ett sätt är det väl tur att jag har lika välutvecklat smaksinne som en tolvåring, jag tycker överlag inte om saker som smakar alkohol/vuxet.
Till skillnad från mig då
Jag gillar smaken av alkohol. men inte yrseln. Om man inte blev full av sprit skulle jag dricka kopiöst
Fast ni diskade ju inte iaf
Nämen! Hur kommer det sig?I Vetlanda. Första gången någonsin tror jag.
HAAAAAhahahahaa, surströmming och snaps, fyfan vilket helvete!
Sonen ska börja på skola i närheten. Hjälper med flytt.Nämen! Hur kommer det sig?
Det gör inte jag...
Jag dricker inte sprit längre. Kan också ha ngt att göra med ovanstående incident. Vin är det som gäller för mig.
Tycker att jag minns när du berättade om detta...... Det var inte SÅ hemskt länge sedan, va.... ??Nej men var sjuk i typ två veckor efter detta. Sanerade mig själv efter spy-incidenten och gick och la mig på morgonsidan. När jag vaknade kände jag att allt ändå stank i lägenheten. Fattade inte varför eftersom vi käkat på balkongen och diskat på krogen. Gick runt och sniffade men kunde inte fatta VAD som luktade. Kom sen på att det måste vara JAG i egen hög person. Insåg därefter att jag hade en liten slinga med surströmmings-spya i håret???
Ett av livets lägsta moments. Har inte käkat surströmming och har definitivt inte druckit snaps efter detta.. Grannen hade regnkläder på sig för att skydda sig mot lukten. Dessa hade hon gått och lagt sig med när hon kom hem under morgonsidan. Vaknade alltså i regnkläder, mössa och stövlar morgonen därpå.
Tycker att jag minns när du berättade om detta...... Det var inte SÅ hemskt länge sedan, va.... ??
Håller med! "Funkar inte för verksamheten" vad jag spyr på det, och det är pga jobbet jag lämnade med. Som sagt. Låt AG lösa det......Om du tycker det skulle vara ett alternativDet är inte ditt problem. Det är AG som får lösa det om du blir sjukskriven halvtid
Mormors födelsestad och vår kändissläktingsI Vetlanda. Första gången någonsin tror jag.