Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan lugnt säga att det inte blir lika mkt gjort i det här huset. Man kan ju titta på och greja med henne i evigheter.Tror att det är olagligt att vara så söt!
Det iaf sjukt gott ut!Skrattar även åt att min granne tog denna bild på mig och la upp i det offentliga ljuset
Visa bifogad fil 75721
Jag var till 7eleven förut. På andra sidan gatan stod det 32 (trettiotvå!!) elsparkcyklar!
Oh det finns fler än mig som kräks som en gris
För mig är det typ som rysk roulette. Antingen mår jag super och har energi till alla möjliga projekt dagen efter eller så börjar jag spy kl 5 på morgonen och slutar kl 18 på kvällen.
Jag har inget mellanting som att bli lite sliten eller seg. Antingen döende eller äckligt pigg
EXAKT så! Mina bakfyllor har till och med ett eget namn, känt bland alla de jag festat regelbundet med; harakiri-bakfylla. Som mest kräks jag varje kvart, no joke. Min galla är tuktad något så in åt helvete.
Kommer aldrig förstå hur det är att ta en promenad, lite sömn och lite pizza och sen vara kurerad!
Jag brukar också kräkas när jag är bakis, eller dricker ens liiite för mycket. Så... jag dricker därmed rätt sällan!Oh det finns fler än mig som kräks som en gris
För mig är det typ som rysk roulette. Antingen mår jag super och har energi till alla möjliga projekt dagen efter eller så börjar jag spy kl 5 på morgonen och slutar kl 18 på kvällen.
Jag har inget mellanting som att bli lite sliten eller seg. Antingen döende eller äckligt pigg
Har bara kräkts vid ett tillfälle bakfull. Då hade jag dock käkat surströmming en masse. Kan ha varit livets äckligaste moment. Surströmmings-spya. Smaka på ordet. FY FAAAAAAAAAAN
Edit: Hade iofs även avslutat natten med att blanda surströmmingsspad med snaps till en ”sängfösare”. Klassar fortfarande detta som livets sämsta idé
Ett sorgligt butiksdött och ”tomma lokaler” -centrum Vetlanda. Och varför verkar, trots butiksdöden, alla frisörer och några till överleva och frodas på dessa orter? Går alla människor i dessa småorter till frissan 3 gånger i veckan? Som stöd, av tristess eller för att de är de enda som fattat på riktigt hur viktigt det är att vara nystajlad i håret?
Många tankar, en lördagkväll i Småland.
Finns det någon stort köpcenter utanför vetlanda?Ett sorgligt butiksdött och ”tomma lokaler” -centrum Vetlanda. Och varför verkar, trots butiksdöden, alla frisörer och några till överleva och frodas på dessa orter? Går alla människor i dessa småorter till frissan 3 gånger i veckan? Som stöd, av tristess eller för att de är de enda som fattat på riktigt hur viktigt det är att vara nystajlad i håret?
Många tankar, en lördagkväll i Småland.
Finns det någon stort köpcenter utanför vetlanda?
nej, men de brukar döda centrum affärer.Inte något jättestort direkt.
Har bara kräkts vid ett tillfälle bakfull. Då hade jag dock käkat surströmming en masse. Kan ha varit livets äckligaste moment. Surströmmings-spya. Smaka på ordet. FY FAAAAAAAAAAN
Edit: Hade iofs även avslutat natten med att blanda surströmmingsspad med snaps till en ”sängfösare”. Klassar fortfarande detta som livets sämsta idé