Fyller 45 och har aldrig visat leg hahahaTopp ju! ;P. Än har jag aldrig hitills, 33 år, sluppit visa leg. Se hur länge det håller i sig ;P.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyller 45 och har aldrig visat leg hahahaTopp ju! ;P. Än har jag aldrig hitills, 33 år, sluppit visa leg. Se hur länge det håller i sig ;P.
Fyller 45 och har aldrig visat leg hahaha
ignorera, vart knas. Haha.Sambon, 32, lyckas när han låter skägget växa ut och man dessutom kan se lite vita strån...Nyrakad ser han ut som en 17 åring nästan så det kan han fetglömma att slippa visa haha!
Aldrig visat eller aldrig sluppit visa haha.Fyller 45 och har aldrig visat leg hahaha
Aldrig behövt visaAldrig visat eller aldrig sluppit visa haha.
Haha, kan relatera allt för väl till det där.Det där med hjärntrötthet. Ibland blir ordförrådet lite smalare än det brukar. Jag och maken ang middag:
"kan vi inte äta rester till middag bara?"
"Det räcker inte riktigt."
"Men.. kan man inte bara... Svämma ut det lite, eller vad heter det?"
Alltså. Svämma ut?![]()
Haha ja jag har då ingen 32 årig sambo vad jag vetignorera, vart knas. Haha.
Hoppla!Aldrig behövt visa
Haha nä, menar. Min 32 åriga sambo slipper ibland visa, men aldrig jag. Dock beror det på hur skäggig han är. Haha.Haha ja jag har då ingen 32 årig sambo vad jag vet
Med lite självdistans kan det bli rätt kulHaha, kan relatera allt för väl till det där.![]()
Haha, speciellt i efterhand! I stunden kan jag emellanåt bli lite nedslagen av att jag inte hittar ord eller blandar ihop, men kan alltid skratta åt det sen. Men har ju med mig roliga felsägningar som "koks och ägg" = kex och ost. Blir lite knepigt när man mitt i meningen inser att "gud, kanske blandade ihop följden i bokstäverna nu" och då blir det ännu virrigare.Med lite självdistans kan det bli rätt kul
Lägger till: om ingen dumförklarar en såklart
Han är garanterat gladare än vad jag ärHan såg mer eller mindre galen ut medan han kapa taketHan har längtat efter och ta ned den där farstun sedan de flytta dit för 11 år sedan. Nu ryker den när de byter taket, den är i vägen
![]()
Tyvärr kommer jag inte ihåg alla felsägningar utan bara de jag precis sagt men många har det blivit med årenHaha, speciellt i efterhand! I stunden kan jag emellanåt bli lite nedslagen av att jag inte hittar ord eller blandar ihop, men kan alltid skratta åt det sen. Men har ju med mig roliga felsägningar som "koks och ägg" = kex och ost. Blir lite knepigt när man mitt i meningen inser att "gud, kanske blandade ihop följden i bokstäverna nu" och då blir det ännu virrigare.
Just den här felsägningen fick så att säga fäste hos min partner också, och ges det tillfälle så skämtas det om den. Så det beror ju lite på hur väl felsägningen landade hos den som lyssnade på den också.Tyvärr kommer jag inte ihåg alla felsägningar utan bara de jag precis sagt men många har det blivit med åren![]()
Jag tror de flesta räknar med att löneavdelningen kan räkna ut det så dyker rätt antal pengar upp på kontot. Och är nöjda med att man vet att man får rejält mer än vad staten pytsar in om man har föräldralön. Det är en ganska fet förmån, men såklart högst tillfällig.
Jag vet inte, jag tänker att de flesta rimligtvis behöver veta vilken månadsinkomst man får för att kunna planera? Vi har föräldralön 6 mån var (tror jag, min personalhandbok verkar som sagt högst bristfällig), sen är ett ju ett visst antal dagar med hög ersättning från FK och andra med låg, som inte kan tas ut i vilken ordning som helst. Jag tycker både FKs beräkning och ev. föräldralön, och regler kring dessa, blir en hel del att orientera sig i! Nu har vi turen att kunna ta ut föräldraledigheten som vi vill oavsett det ekonomiska utfallet men jag tänker att det måste finnas en hel del som är högst beroende av varje krona, och då måste jag ju veta ganska exakt för planeringens skull.