Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde min polare för att planera vår Skåne-tripp. Hon ba ”ja men vi löser en bil och sen kör vi liksom bara rakt ner då kommer vi till Skåne. Sen får vi väl se om vi får feeling på ngn bostad annars kan vi väl sova i en skog. Finns det skog i Skåne, jaja det löser sig”.
Man ba ok vattentät planering. Iofs inte förvånad. Detta är personen som spontant blundade och pekade på en random flygavgång på Arlanda 😂
Sen vet du att semester-regeln är att man får inte backa eller vända bilen, har man kört fel så får man en oväntad väg bara :up:

Hamstern fick komma ut på bete för första gången, han var mycket nöjd och fyllde kinderna med gräs. ❤
20210728_192719.webp

Hela dagen idag har det varit grått, varmt, kvalmigt och klibbigt - när tänker regnet komma??
Enligt väderfolket på alla siter så ska det ha regnat lite hela dagen :cautious:
Enligt mig IRL så har det inte kommit EN endaste droppe :mad:
Jag har haft uppehåll hela dagen. Men imorse tömde jag 15 mm ur regnmätaren. Morgondagen ska det vara uppehåll men sedan lovas regn ungefär varannan dag framöver.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 107
Senast: tanten
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
657
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år...
2
Svar
39
· Visningar
1 218
Senast: manda
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 063
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka