Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen vet du att semester-regeln är att man får inte backa eller vända bilen, har man kört fel så får man en oväntad väg baraRingde min polare för att planera vår Skåne-tripp. Hon ba ”ja men vi löser en bil och sen kör vi liksom bara rakt ner då kommer vi till Skåne. Sen får vi väl se om vi får feeling på ngn bostad annars kan vi väl sova i en skog. Finns det skog i Skåne, jaja det löser sig”.
Man ba ok vattentät planering. Iofs inte förvånad. Detta är personen som spontant blundade och pekade på en random flygavgång på Arlanda![]()
Ett skoställ?! Bra jobbat,eller notVarit på loppis-tour med mamma idag
Första sen 2 år tillbaka, som jag hade längtat! Det var en så himla mysig dag.
Vad kommer jag hem med? Ett skoställ...![]()
Det känns lite beige att erkännaEtt skoställ?! Bra jobbat,eller not![]()
Köp den ,det har du förtjänat,man måste unna sig.Det känns lite beige att erkänna
Men det har kunnat blivit en fantastisk lådbyrå till mitt pysselrum, lite över budget men nu sitter jag och har ånger...![]()
Det skulle regna 0,2 mm idag det drällde ner 13 mm på en kvartHela dagen idag har det varit grått, varmt, kvalmigt och klibbigt - när tänker regnet komma??
Enligt väderfolket på alla siter så ska det ha regnat lite hela dagen
Enligt mig IRL så har det inte kommit EN endaste droppe![]()
Jag har haft uppehåll hela dagen. Men imorse tömde jag 15 mm ur regnmätaren. Morgondagen ska det vara uppehåll men sedan lovas regn ungefär varannan dag framöver.Hela dagen idag har det varit grått, varmt, kvalmigt och klibbigt - när tänker regnet komma??
Enligt väderfolket på alla siter så ska det ha regnat lite hela dagen
Enligt mig IRL så har det inte kommit EN endaste droppe![]()
Men du har ju ett barn att handla åt
Edit: nr 22 på bollen...
Men så skumt. Pannkakor uppskattas väl av både barn och vuxna....Fick mina pannkakor tillslut på ett café. Var också bara barnmeny, men de var snälla![]()
Men så skumt. Pannkakor uppskattas väl av både barn och vuxna....??