Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde min polare för att planera vår Skåne-tripp. Hon ba ”ja men vi löser en bil och sen kör vi liksom bara rakt ner då kommer vi till Skåne. Sen får vi väl se om vi får feeling på ngn bostad annars kan vi väl sova i en skog. Finns det skog i Skåne, jaja det löser sig”.
Man ba ok vattentät planering. Iofs inte förvånad. Detta är personen som spontant blundade och pekade på en random flygavgång på Arlanda 😂
Sen vet du att semester-regeln är att man får inte backa eller vända bilen, har man kört fel så får man en oväntad väg bara :up:
 
Hamstern fick komma ut på bete för första gången, han var mycket nöjd och fyllde kinderna med gräs. ❤
20210728_192719.jpg
 
Hela dagen idag har det varit grått, varmt, kvalmigt och klibbigt - när tänker regnet komma??
Enligt väderfolket på alla siter så ska det ha regnat lite hela dagen :cautious:
Enligt mig IRL så har det inte kommit EN endaste droppe :mad:
Jag har haft uppehåll hela dagen. Men imorse tömde jag 15 mm ur regnmätaren. Morgondagen ska det vara uppehåll men sedan lovas regn ungefär varannan dag framöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 096
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 063
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp