Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästmänniskor! Stackars läkareHaha! Läste min journal för att jag var rädd att det skulle stå att jag var typ en hypokondrisk inbillningssjuk tant. Det har genomsyrat hela min sjukhusvistelse. Att ngn ska tro att jag typ simulerar mina eventuella besvär eftersom de inte kan fatta vad jag lider av. Så varje gång nån vårdpersonal frågat hur jag mår har jag sagt att ”jag mår bra”, ”jo det är helt okej” osv.
Står nu "stoisk pat"
Liksom.
"Hej Törnis hur mår du?".
Jag: "jo men är kanon, ska inte klaga"
Läkaren: "du har 130 vilopuls, oklart blodtryck, andfådd, 39 graders feber..."
Jag: "jaha nej men känns helt okej, inga större konstigheter"
Jag är utan diskmaskin. Den dog. Ny anländer på tisdag men tills dess är det förfärligt. Jag diskar och diskar och diskar. Händerna blir torra och röda. Diskbänken är ett kaos.Vi blev nästan utan diskmaskin! Den stod still med felkod och gick inte att stänga av, men med google som servicesupport fick vi igång den igen. Klarar inte ens en dag utan den
PapptallrikarJag är utan diskmaskin. Den dog. Ny anländer på tisdag men tills dess är det förfärligt. Jag diskar och diskar och diskar. Händerna blir torra och röda. Diskbänken är ett kaos.
Kan man ta in på hotell tills diskmaskinen kommer?
Hushållsplast o gaffatejpFast det är inget hovbekymmer. Hon har opererats vid kotan och har bandage från under hoven och nästan ända upp till hasen. Jag måste alltså på ett smidigt sätt skydda bandaget från regn och/eller fukt i gräset två gånger/dag när vi promenerar.
Använd mindre porslin etc.Jag är utan diskmaskin. Den dog. Ny anländer på tisdag men tills dess är det förfärligt. Jag diskar och diskar och diskar. Händerna blir torra och röda. Diskbänken är ett kaos.
Ut med dig, tänk på hur mysigt det blir när du kommer hem, byter till varma myskläder och sen äter sushi Sushin är säkert extra god idag!Någon sparka iväg mig för att handla? Jag har lovat mig själv en sushi för att plocka fram energi
Men hjälp, måste ju snart tankaHär kostade den över 18 i onsdags
Vi blev nästan utan diskmaskin! Den stod still med felkod och gick inte att stänga av, men med google som servicesupport fick vi igång den igen. Klarar inte ens en dag utan den
Valde bort diskmaskin när jag flyttade hit pga billigare hyra, det gör mig inget egentligen men det är sant, så fort man diskat klart och fått fint så får man börja om igenJag är utan diskmaskin. Den dog. Ny anländer på tisdag men tills dess är det förfärligt. Jag diskar och diskar och diskar. Händerna blir torra och röda. Diskbänken är ett kaos.
Plast och silvertejp är det jag har kört på hittills, och lär nog få fortsätta med. Men det ÄR lite bökigt att hålla på och "kladda" med silvertejp, som man sedan ska klippa bort igen efter promenaden på 5-10 minuter..... Jag kommer att jubla när hon slipper bandaget !!Hushållsplast o gaffatejp