Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag baxnade när jag var in på macken senast. :crazy:

jag har mindre pengar än på väldigt länge och soppan är dyrare än nånsin. För mig finns inga alternativ. Kollektivtrafik är inget alternativ där jag bor.
jag har tillgång till kollektivtrafik, men inte med möjlighet att ta mig till jobbet..
 
känner att min elbil kan inte komma snabbt nog!
Hur ska du ladda den, för du bor väl i lägenhet?

jag har mindre pengar än på väldigt länge och soppan är dyrare än nånsin. För mig finns inga alternativ. Kollektivtrafik är inget alternativ där jag bor.
Samma här, mina drivmedelsräkningar är uppe över 4000 kr/månad nu. Jag som tyckte det var förfärligt när de tog 17,82 för drygt en vecka sedan höll på köra av vägen när de höjde dieseln i fredags. Jag får inte åka kommunalt till jobbet ens om jag hade kunnat utan måste köra egen bil, känns rätt orättvist när kollegorna får åka taxi eller ta hyrbil om de inte har någon egen. :(
 
Hur ska du ladda den, för du bor väl i lägenhet?


Samma här, mina drivmedelsräkningar är uppe över 4000 kr/månad nu. Jag som tyckte det var förfärligt när de tog 17,82 för drygt en vecka sedan höll på köra av vägen när de höjde dieseln i fredags. Jag får inte åka kommunalt till jobbet ens om jag hade kunnat utan måste köra egen bil, känns rätt orättvist när kollegorna får åka taxi eller ta hyrbil om de inte har någon egen. :(
Hyr ett garage med 22kW utag så det är inga problem
 
Träffade min akvarium vän inne i stan. Han fick de svärdbärare jag hämtade idag
Ätit hjortstek och gräddsås nu
 

Bifogade filer

  • 20211003_173927.jpg
    20211003_173927.jpg
    219,7 KB · Visningar: 20
Jag har suttit hela söndagen för att sätta ihop ett ärende om misstänkt (uppenbart) plagiat. Jättekul. Precis så jag ville spendera den lediga dagen. Nu ska jag laga cannelloni och dricka ett stort glas vin.

Visa bifogad fil 77677

Hittade du inget större glas? ;) :D

Jag förstår att du är less och irriterad, det är så himla onödigt att lägga tid på sådant. Ge f-n i att sno andras arbeten liksom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp