Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vi kom till grinden kom hästen i full galopp och stänkte lera på mig när hon tvärnitade 😅. Eftersom det varit jakt idag, regnrusk hela dagen och pållan har blivit motionerad de fem senaste dagarna envisades jag inte idag utan hon fick istället äta hö I lugn och ro medan vi fixade inför hagbytet så nu har pållarna kommit ut i sin nya vinterhage; kuperad skogshage med lösdrift 😊. När vi kom hem blev det duschen och så varma mackor och te till kvällis kändes passande i regnrusket ☺.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp